نسخه چاپی

اعلام اسامی نهایی تائید صلاحیت شدگان انتخابات شوراها

سخنگوی هیات مركزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: در روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) لیست نهایی تائید صلاحیت شدگان و نیز افراد معترضی كه درباره رای صادر شده هیات نظارت استان شان شكایت داشتند به وزارت كشور و فرمانداری‌ها برای نشر آگهی انتخاباتی و هم برای شروع فعالیت‌های مجوز دار تبلیغات علنی كاندیداها، تحویل داده می‌شود.

به گزارش نما؛ فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره تعداد و زمان نهایی اعلام تائید صلاحیت شدگان در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اظهار کرد: هنوز در حال بررسی آمار هستیم و نتیجه نهایی را فردا اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه کاری امروز در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها به بررسی اسامی ای که از شهرستان ها به دست ما رسیده، می پردازیم.

تجری افزود: در روز 20 اردیبهشت اسامی تائید صلاحیت شدگان نهایی شوراهای شهر و روستا از سوی هیات مرکزی مشخص می شود و از اسامی که بدست مان رسیده ممکن است خیلی ها تائید و نیز تعداد زیادی هم از سوی هیات مرکزی رد صلاحیت شوند.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: در روز چهارشنبه(20اردیبهشت) لیست نهایی تائید صلاحیت شدگان و نیز افراد معترضی که درباره رای صادر شده هیات نظارت استان شان شکایت داشتند به وزارت کشور و فرمانداریها برای نشر آگهی انتخاباتی و هم برای شروع فعالیت های مجوز دار تبلیغات علنی کاندیداها، تحویل داده می شود.

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...