نسخه چاپی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با نما :

پنج تن داروی تقلبی در پایتخت كشف شد/ توزیع پودر پسر زایی و نوشابه طول عمر از سوی پزشك قلابی

عکس خبري -پنج تن داروي تقلبي در پايتخت کشف شد/ توزيع پودر پسر زايي و نوشابه طول عمر از سوي  پزشک قلابي

سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:افرادی در كشور هستند كه سلامت مردم را هدف قرار دادند و برای رسیدن به پول دست به هركاری می زنند،مردم فریب تبلیغات سودجویانه شبكه های ماهواره ای و برخی شبكه های فضای مجازی را نخورند

سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار نما گفت : متاسفانه افرادی در کشور هستند که سلامت مردم را هدف قرار دادند و برای رسیدن به پول دست به هرکاری می زنند ، این شهروندان عزیز ما هستند که برای انتخاب نوع دارو مواد خوراکی که می خواهند مصرف کنند باید بدانند که می بایست به مکانهای مورد تایید مراکز استاندارد و وزارت بهداشت مراجعه کنند.
سردار محمدیان درباره مراحل شناسایی و دستگیری این فرد افزود : از طریق اطلاعات مردمی و پالایش فضای مجازی همکاران ما در نیروی انتظامی متوجه شدند یک مرکزی در یکی از خیابانهای تهران دایر شده که ادعاهای عجیب و غریب دارد.
سردار محمدیان گفت : این فرد فاقد هرگونه مدرک پزشکی است و داروهای دست سازش که برای بیماران تجویز کرده تقلبی و مورد تایید وزارت بهداشت قرار نگرفته و متاسفانه در برخی موارد دارای تبعات سوء گزارش شده است ، داروی افزایش قد، افزایش میل جنسی ، پودر پسر زایی ویژه بانوان ، پودر ضد سرطان ، اکسیر جوانی ، نوشابه طول عمر و داروی ضد سینوزیت از مهمترین داروهای قلابی و فاقد نتیجه این دکتر قلابی است.
وی افزود: این پزشک قلابی حدود 6سال در شهرستان های مختلف کشور و مدت اندکی هم در پایتخت در یک کلینیک واقع در خیابان ستارخان فعالیت می کرده که با پیگیری و رصد پلیس شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ افزود :پس از هماهنگی های لازم با دادسرای 19 ویژه جرایم دارویی و پزشکی استعلامات لازم بدست آمد و مشخص شد فردی که آنجا را اداره می کند اصلا تحصیلات عالی ندارد چه رسد به مدارک پزشکی ،و مستندات این چنینی، با حکم قاضی پرونده همکاران و ماموران ما ورود به محل کردند این فرد دستگیر شد و سه نفری از کسانی برای پوشش دادن تخلفات این فرد هم مورد بازجویی قرار گرفتند،در مخفیگاه این گروه حدود 5 تن انواع داروها و مواد و ترکیباتی که این فرد درست می کرد و به فروش می رساند کشف شد.
مسئولان وزارت بهداشت که شاهد این تخلفات بودند از این فرد اعلام شکایت کردند همبنی بر اینکه از اقلام کشف شده هیچ گونه علائم استاندارد و تاییدی پزشکی و درمانی ندارد و به نوع ادعای که این فرد نیز دارد این داروها نمی خورد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد :این فرد دستگیر شده و این داروها توقیف شده ، بخشی از اینها به اطلاع مردم رسانده شده همچنین بررسی سوابق کیفری این فرد نشان داد که او دارای 6 فقره سابقه کیفری است که دارای انواع سوابق است از جمله جعل ، کلاهبرداری و همچنین دخالت در امور پزشکی است، متهم با تشکیل پرونده به جرم دخالت بدون تخصص در حوزه پزشکی و کلاهبرداری از مردم به مقام قضایی تحویل می شود.
محمدیان افزود :به مردم عزیز توصیه می کنیم فریب تبلیغات سودجویانه شبکه های ماهواره ای، شبکه های مجازی را نخورند این اطلاعات به هیچ وجه نمی تواند مورد تایید مراجع رسمی کشور باشد جای مورد تایید می باشد که تمام استانداردهای لازم بهداشتی و پزشکی و مراکز معتبر دیگر را داشته باشد از مردم می خواهیم که بیش از گذشته مراقب سلامت خودتان باشید.
چنانچه افرادی از این فرد شاکی هستند جهت طرح شکایت می توانند به خیابان وحدت اسلامی اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و طرح شکایت کنند و یا به دادسرای ناحیه 19 جرایمک پزشکی مراجعه و طرح شکایت کنند

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...