نسخه چاپی

محمدمهدی اسلامی:

كدهای روحانی در خصوص تندروی ارجاع به سابقه خودش است

عکس خبري -کدهاي روحاني در خصوص تندروي مربوط به خودش است

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از برخی سخنان اخیر روحانی، گفت: وی در لباس یك مجتهد است كه در خبرگان با این عنوان و سمت حضور دارد و انتظاری كه از یك مجتهد می‌رود تقوای رفتار و كلام است.

به گزارش نما، محمدمهدی اسلامی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور در جمع مردم همدان و فرافکنی وی و استفاده از ادبیات رادیکالی و طرح مباحثی مبنی بر اینکه رقیب قصد دیوارکشی در خیابان‌های تهران را داشت، گفت: روحانی متوجه شده است که افکار عمومی تحمل تکرار دولت پر فریب فعلی را ندارد و حتی برخی از حامیان دیروز وی نیز مدتی است که علیه او موضع گرفته‌اند. تا جایی که رسما اعلام می کنند به میرسلیم رأی می دهیم.
وی افزود: خیلی از افرادی که گمان می‌کردند روحانی می‌تواند ناجی کشور باشد امروز از سایر کاندیداها حمایت می‌کنند و بر این اساس طبیعی است که روحانی احساس خطر کند.
اسلامی با اشاره به ضرب‌المثلی عربی الغريق يتشبث بکل حشيش، گفت: زمانی که یک شخص در حال غرق شدن است، سعی می‌کند که به هر چیزی چنگ بزنند و در حقیقت رئیس‌جمهور دولت یازدهم نیز برای نجات یافتن از غرق شدن، هر چه را که فکر می‌کند نیاز باشد، انجام می‌دهد.
مدیر مؤسسه مطبوعاتی شما با انتقاد از برخی سخنان رئیس‌جمهور در کسوت یک روحانی گفت: وی در لباس یک مجتهد است که در خبرگان با این عنوان و سمت حضور دارد و انتظاری که از یک مجتهد می‌رود تقوای رفتار و کلام است.
وی برخی سخنان روحانی را خلاف اصول دانسته و ادامه داد: در این خصوص برای یک بازبینی نیازی به زحمت نیست که به بایگانی رسانه ها رجوع کنیم تا بدانیم مرجع ضمیر در سخنان مذکور آیا خود ایشان است که تندروی در خصوص اجرای حجاب و اعدام ضد انقلابیون داشت، یا فرد دیگری؟ زیرا امروز خوشبختانه رسانه های نوین امکان این بازبینی و رصد را به مخاطب می دهند تا به سرعت و راحتی به این مسئله دست یابد که چه کسی مرجع واقعی این سخنان بوده است.

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...