نسخه چاپی

اوباما از اسلام تعریف نكن!

عکس خبري -اوباما از اسلام تعريف نکن!

تاثیر سیاست های باراك اوباما، بدتر شدن امنیت آمریكا در خاورمیانه بوده است. تنها باید از مرسی تشكر كرد كه هم مانع حمله به سفارت آمریكا شد و هم رابطه اش را با آمریكا قطع نكرد.

به گزارش نما، روزنامه واشنگتن تایمز(Washington Times) تحت عنوان " آقای اوباما تمجید از اسلام را متوقف کن!" نوشت: «باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، قرار است در سخنرانی روز سه شنبه خود در مجمع عمومی سازمان ملل، از ناآرامی های خاورمیانه سخن بگوید، در حالی که اوباما در سال های اخیر همواره از اسلام به عنوان یک دین زیبا و صلح طلب یاد می کرد. آقای اوباما لطفاً صبر کن! سیاست تمجید از اسلام در حالی است که سیاست ها برای متوقف ساختن خشونت ها کارساز نبوده است.»



این روزنامه آمریکایی، بدون اینکه به علت اصلی این خشونت ها و اقدامات آمریکا علیه اسلام اشاره بکند، ادامه داد: «نظرسنجی ها نشان می دهد که آمریکا بیشتر از قبل در جهان اسلام مورد تنفر است. تاثیر سیاست های باراک اوباما، بدتر شدن امنیت آمریکا در خاورمیانه بوده است. ما شاهد آتش گرفتن سفارت بنغازی نبوده ایم. ما شاهد حمله به سفارت های آمریکا در کشورهای مختلف هستیم. تنها باید از مرسی تشکر کرد که هم مانع حمله به سفارت آمریکا شد و هم رابطه اش را با آمریکا قطع نکرد. کار رئیس جمهور یک کشور، تعریف از ادیان مختلف نیست. اوباما تاکنون در تعریف از مسیحیت، دین یهود، بودا، هندو و دیگر ادیان فعال نبوده است.»



البته واشنگتن تایمز توضیح نداده است که چرا باید نتیجه سیاست های آمریکا، افزایش تنفر از این کشور باشد؟! آیا علت اصلی تنفر مسلمانان از آمریکا، عدم پایبندی دولتمردان این کشور به سخنان خود نیست؟! آمریکایی ها از یک سو، مدعی احترام به حقوق ادیان مختلف هستند و از دیگر سو، نه تنها اهانت به ادیان مختلف را محکوم نمی کند بلکه از اهانت کنندگان با تمامی امکانات خود دفاع می کنند!

۱۳۹۱/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...