نسخه چاپی

ناامنی پیامد اشباع جمعیت در 8 كلانشهر

رییس كمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تخلیه شهر های مرزی بر اثر مهاجرت بی رویه به شهرها تاكید كرد: طبیعی است كه خالی شدن مرزها و اشباع شهر ها ناامنی را برای تمام كشور به وجود می آورد.

به گزارش نما- رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم اجرای هر چه سریع تر طرح های آمایش سرزمینی توسط دولت عنوان کرد: پیامد اشباع جمعیت در 8 کلانشهر ناامنی در کشور است.
اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکار نیوز با اشاره به استقرار 40 درصد کل جعیت کشور در 8 شهر متناسب با آماری که معاون عمرانی وزیر کشور ارایه داده است، اظهار کرد: پیامد چنین امری برای کلان شهری همانند تهران، ناامنی است. این موضوع در مورد سایر کلان شهرها و حتی تمام کشور نیز صدق می کند.
وی ادامه داد: در نتیجه چنین بحرانی ما شاهد اشباع جمعیت در پایتخت و توزیع نشدن یکنواخت امکانات در سراسر کشور هستیم.
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تخلیه شهر های مرزی بر اثر مهاجرت بی رویه به شهرها تاکید کرد: طبیعی است که خالی شدن مرزها و اشباع شهر ها ناامنی را برای تمام کشور به وجود می آورد.
شاکری با تاکید بر لزوم اجرای طرح های آمایش سرزمینی توسط دولت خاطرنشان کرد: این امر موضوع مهمی است که به تعویق افتاده و باید با قدرت و هر چه سریع تر انجام شود.

۱۳۹۶/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...