نسخه چاپی

نامه مشكوك و بدون امضا برخی مدیران فوتبال

انتشار نامه بدون امضا برخی مدیران باشگاه‌ها به منظور تشكیل مجمع فدراسیون فوتبال در شرایطی صورت گرفته است كه آنها هدفشان را كمك به فوتبال اعلام كرده‌اند اما به نظر می‌رسد پای منافع شخصی در میان است.

به گزارش نما به نقل از مهر، انتشار نامه بدون امضا برخی مدیران باشگاه‌ها به منظور تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال در شرایطی صورت گرفته است که آنها هدفشان را کمک به فوتبال اعلام کرده‌اند اما به نظر می‌رسد پای منافع شخصی در میان است.

طبق این گزارش روز دوشنبه نامه‌ای در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفت که طبق اظهارات قبلی برخی مدیران، به امضا بیش از ۲۰ مدیرعامل باشگاه رسیده بود تا مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال به منظور برکناری هر چه سریعتر علی کفاشیان تشکیل شود.

اما زمانی که این نامه در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفت هیچ اثری از امضاها نبود و تنها در پایان نامه از مدیران خواسته شده بود که در صورت تایید این نامه آن را مهر و امضا کنند اما هیچ امضایی در انتهای آن نبود. این در حالی است که در بخش پایانی این نامه آمده بود:

« خدا را گواه می گیریم این اقدام تنها به دلیل افزایش نگرانی و نارضایتی جامعه فوتبال از آینده این رشته پرطرفدار بوده و هرگز امیال و غرض های شخصی در آن دخیل نمی باشد و تنها منافع ملی فوتبال کشور و اصلاح امور در این تصمیم دخیل می باشد.»

با خواندن این نامه این سوال مطرح می شود که چطور تنظیم کنندگان این نامه دم از منافع ملی می زنند و در آستانه بازی حساس تیم ملی به دنبال برگزاری مجمع و برکناری علی کفاشیان هستند؟ جالب تر اینکه برخی مدیرانی که از آنها به عنوان امضا کنندگان نام برده می شود، در صحبت های رسمی خود از وجود این نامه ابراز بی اطلاعی می کنند!

۱۳۹۱/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...