نسخه چاپی

اگر در نمایشگاه كتاب برق قطع نمی‌شد، آتش‌سوزی اتفاق می‌افتاد

به گزارش نما - ایسنا نوشت: احمد مسجد جامعی با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی مثل شهر آفتاب هیجانی ساخته می‌شوند، با انتقاد از عملکرد شهرداری، بر ضرورت پاسخگویی شهرداری در مقابل خسارت ناشران تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی تهران درباره عدم تعهد شهرداری در تکمیل شهر کتاب و نقش نظارتی شورای شهر در پروژه‌هایی که ناقص اجرا می‌شوند، گفت: «وظیفه مسولان شورای شهر نظارت است. سال قبل و پیش از برپایی نمایشگاه ما این را گفتیم. امسال هم دوباره گفتیم که ممکن است در زمان برپایی نمایشگاه کتاب اتفاقات پارسال تکرار شوند.»

او اظهار کرد: «پروژه‌هایی مثل شهر آفتاب به دلیل اینکه خیلی هیجانی و به سرعت انجام می‌شوند، استانداردها در آنها رعایت نمی‌شوند. به همین خاطر است که الان میبینیم نه تنها سالن‌های موقت بلکه سالن‌های دائمی هم آسیب دیده است که باید به آن رسیدگی شود.»

عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: «به نوبه خودم از ناشران عذرخواهی می‌کنم. اتفاقات امسال باعث خسارت ناشران شد، سیستم‌های خنک کننده آسیب دید و اگر کمک‌های آتش‌نشانان نبود و برق سالن‌های کودک قطع نمی‌شد، قطعا آتش سوزی رخ می‌داد و آسیب‌های بیشتری به ناشران وارد می‌شد.»

مسجدجامعی تاکید کرد: «شهرداری باید به ناشران پاسخگو باشد و خسارت آنان را جبران کند.»

۱۳۹۶/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...