نسخه چاپی

سید‌مهدی جولایی ‌‌در استان بوشهر:

مهندس میرسلیم با نگرش و گفتمان امام و رهبری وارد عرصه انتخابات شده است

عکس خبري -مهندس ميرسليم با نگرش و گفتمان امام  و رهبري وارد عرصه انتخابات شده است

قائم مقام دبیركل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه در حزب موتلفه اسلامی تلاش‌ها و زحمات زیادی قبل و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی كشیده شده خاطرنشان كرد: سید مصطفی میر سلیم با نگرش و گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد عرصه انتخابات شده است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید‌مهدی جولایی عصر امروز در همایش جوانان ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان بوشهر با بیان اینکه در هیچ نقطه‌ای از جهان به اندازه ایران اسلامی شاهد هر سال یک انتخابات نبوده اظهار داشت: ایران اسلامی هر سال به طور متوسط یک انتخابات برگزار کرده که حتی کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند به این مهم دست نیافته‌اند.

وی با تشریح اهداف انقلاب، نظام اسلامی و امام راحل تصریح کرد: عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی، امنیت و رفاه از اهداف مهم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است که امروز متاسفانه در کشور، برابری فرصت برای رشد و ارتقاء یکسان و جدی نیست.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه زندگی اشرافی‌گری بر خلاف دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است خاطر نشان کرد: متاسفانه امروزه در زندگی برخی مسئولان اشرافی‌گری شکل گرفته و این در حالی است که فقرا و نیازمندان با مشکلات عدیده‌ای در حوزه اقتصاد و معیشت روبه‌رو هستند.

جولایی با بیان اینکه حقوق معدن‌کاران که در حادثه معدن گلستان جان باختند ماهانه 850هزار تومان است تاکید کرد: این در حالی است که برخی از فرزند وزیری که 200 میلیون تومان قاچاق کرده از آن دفاع می‌کنند در صورتی که 200 میلیون تومان به اندازه 20 سال خدمت این معدن‌کاران است. آیا این عدالت اجتماعی است؟

وی با بیان اینکه استقلال به معنای عدم وابستگی در ابعاد گوناگون است افزود: امنیت در کشور ایران اسلامی بسیار بالا و مطلوب است و این در حالی است که کشورهای همسایه ایران اسلامی دچار ناامنی زیادی هستند.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی از مسئولان گفتمان، انقلاب اسلامی را تغییر داده‌اند گفت: برخی از مسئولان اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل را فراموش کرده‌اند که در مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری شاهد هستیم.

جولایی با بیان اینکه در حزب موتلفه اسلامی تلاش‌ها و زحمات زیادی قبل و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی کشیده شده خاطرنشان کرد: سید مصطفی میر سلیم با نگرش و گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد عرصه انتخابات شده است.

وی با بیان اینکه میرسلیم به 5 زبان مسلط است تصریح کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری ریشه در دانشگاه، صنعت و فرهنگ دارد و برای استقلال اقتصادی کشور زحمات فراوانی کشیده است.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، تدین، اعتقاد به استقلال کشور، تهذیب نفس، ولایت‌مداری را از ویژگی‌های سید مصطفی میرسلیم دانست و گفت: آنچه در مناظره از این کاندیدای ریاست جمهوری مشاهده شد اشراف به همه مباحث و تسلط به موضوعات گوناگون بود که این مناظره سبب افزایش گرایش جوانان دانشگاهی به وی شد.

جولایی با اشاره به اینکه سه نامزد اصول‌گرایی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند افزود: آیا این سه کاندیدا تا آخر می‌مانند باید دید در روزهای پایانی چه روش و راهکاری ارائه می‌شود ولی هدف آنان تحقق آرمان‌ها و اهدف انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این نکته که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به دو قطبی شدن انتخابات هشدارهای لازم را ارائه داده‌اند خاطر نشان کرد: جلوگیری از فضای دو قطبی در انتخابات ریاست جمهوری و تقویت اتحاد نیروهای مومن و انقلابی از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی نامزدهای ریاست جمهوری در صدد دوقطبی کردن انتخابات هستند تاکید کرد: این نامزدها که بر خلاف دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، در صدد جذب رای‌های خاموش هستند.

جولایی تاکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی و اسلامی و توجه به قانون باید سرلوحه کار نامزدهای انتخاباتی باشد.

وی بر حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت تاکید کرد: فارغ از همه موارد، باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ناامید و دل دوستان را خشنود کنیم

۱۳۹۶/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...