نسخه چاپی

ترقی در گفتگو با نما مطرح كرد:

میرسلیم در مناظره سوم آراء خاموش را جذب خواهد كرد

عکس خبري -ميرسليم در مناظره سوم آراء خاموش را جذب خواهد کرد

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با توجه عملكردی كه از مهندس میر سلیم در مناظره دوم مشاهده كردیم و آمادگی ایشان و مشورت هایی كه مطرح شده است معتقدم مهندس میر سلیم به نحو مطلوبی در مناظره سوم ورود پیدا خواهند كرد.

حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، با بیان این مطلب که تلاش برای جذب آراء بیست درصد مردم در مناظره سوم توسط همه نامزدهای انتخاباتی صورت می گیرد، گفت: هر کاندیدایی که در مناظره سوم بطور طبیعی بتواند از برنامه قوی و اظهار نظرهای مناسب تری در مورد مطالبات مردم سخنانی را مطرح کند طبیعتا می تواند نظر بیشتر مردم را به خود اختصاص داده و در روز رأی گیری پیروز انتخابات باشد.
وی در ادامه با دشوار دانستن جذب آراء مردمی که هنوز تصمیمی برای انتخاب رئیس جمهور آینده نگرفته اند اظهارداشت: 20 درصد از مردمی که هنوز تصمیم نهایی در مورد رأی دادن به نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری را نگرفته اند علتش می تواند عدم دسترسیشان به اطلاعات و یا دنبال نکردن مطالب وبرنامه های نامزدهای انتخاباتی و عدم تمایل داشتن آنها به شمارکت عمومی در انتخابات باشد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به مردمی که هنوز دربرای رأی دادن در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه تصمیمی اتخاذ نکرده اند اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به سابقه و تجربه آقای میر سلیم وی می تواند در مناظره سوم رأی بخشی از بیست درصد مردم را به خود جذب کند.
ترقی ادامه داد: بیست درصدی که هنوز تصمیم نگرفته اند که در انتخابات به چه کسی رأی دهند معلوم نیست تمام مطالباتشان مسائل اقتصادی باشد اگر ما بخواهیم بر اساس میانگین کشوری آماری را در مورد این افراد اتخاذ کنیم قطعا به این نتیجه دست خواهیم یافت که تنها 50 درصد مطالبات بیست درصد مردم اقتصادی باشد و مابقی افراد مطالبات دیگری را برای رأی دادن در نظر بگیرند.
وی با تأکید بر این مطلب که باتوجه به برنامه ریزی ها بعمل آمده بررسی مسائل اقتصادی موضوع بحث مناظره سوم خواهد بود، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در مناظره سوم در حوزه مسائل اقتصادی مطالبی را بیان کنند که در آن موضوعات مباحث نیازهای اولیه مردم مورد توجه قرار گیرد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در آخرین روز برگزاری مناظرات از صدا و سیما راهکارهای برون رفت روکود تولید ، ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و همچنین توجه به حل مشکل محرومیت و راههای بر طرف محرومیت در کشور را برای رقیب خود در نظر بگیرند.
وی افزود: در مناظره سوم داشتن برنامه برای توسعه روستایی بجای توسعه شهری می تواند آراء نامزدهای انتخاباتی را تغییر دهد چرا که برای مردم این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.
ترقی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی بخصوص مهندس میر سلیم در جذب آراء مردم می تواند از دولت در مورد نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی سوالاتی را مطرح کرده چرا که همه مردم و کارشناسان معتقد هستند که اجرای اقتصاد مقاومتی تنها ابزار برای مقابله با تحریم های دشمن است و بیان این موضوع می تواند به میر سلیم در جذب اراء مردم کمک کند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلف اسلامی مطرح کرد: میر سلیم در حاشیه ارائه برنامه اقتصادی خود می تواند عملکرد دولت در بحث اقتصادی را نقد کند.
ترقی بیان کرد: میر سلیم همچنین می تواند ادعاهای دولت چه در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال و جلوگیری از تورم را نقد کند تا واقعیت مسأله برای مردم روشن شود.
یه گفته عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی نقد بیکار شدن بیش از سیصد هزار نفر از کارگران ساختمانی وتعطیلی بیش از بیست دو هزار واحدها تولیدی و تورم که میزان سبد خانوار با آمارهای ارائه شده کاملا اختلاف دارند می تواند در جذب آراء مردم مثمر ثمر باشد.
ترقی در خاتمه بیان داشت: با توجه عملکردی که از مهندس میر سلیم در مناظره دوم مشاهده کردیم و آمادگی ایشان و مشورت هایی که مطرح شده است معتقدم مهندس میر سلیم به نحو مطلوبی در مناظره سوم ورود پیدا خواهند کرد.

۱۳۹۶/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...