نسخه چاپی

فحاشی سخنگوی كلینتون به یك خبرنگار

ناسزاگویی سخنگوی وزیر امور خارجه آمریكا در پاسخ به سوالات یك خبرنگار بار دیگر توجه رسانه ها را به بی اخلاقی در بین دولتمردان این كشور جلب كرده است.

به گزارش نما، مهر به نقل از دی ولت نوشت: اقدام "فیلیپ راینس" سخنگوی مطبوعاتی "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا موجی از انتقادها را متوجه وی کرده است.

بر این اساس، وی در پاسخ به سوالات چالش برانگیز "مایکل هستینگز" خبرنگار آمریکایی با بیان اظهاراتی توهین آمیز اقدام به فحاشی کرده است. به دنبال ناسزاگویی این مقام آمریکایی، هستینگز نیز نامه های اینترنتی رد و بدل شده بین خود و سخنگوی کلینتون را منتشر کرده است.

این تبادل نامه با طرح سوالات چالشی از سوی خبرنگار مذکور در مورد حمله اخیر به کنسولگری آمریکا در بنغازی و به ویژه دفتر خاطرات "کریس استیونس" سفیر آمریکا در لیبی آغاز شده و با طفره رفتن راینس از پاسخگویی ادامه یافته است.

در بخش پایانی این سوال و جواب، راینس از خبرنگار پرسیده است: چرا سوالاتی را مطرح می کنی که گویی پاسخ آنها را از قبل می دانی؟ و هستینگز نوشته است : چرا به جای مهمل گویی جواب ساده ای به من نمی دهی؟ در نهایت سخنگوی وزیر خارجه آمریکا با نوشتن جمله ای کوتاه و فحاشی به خبرنگار این مصاحبه را متوقف کرده است.

۱۳۹۱/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...