نسخه چاپی

كره شمالی: رفتارهای آمریكا جنون آمیز است

نماینده دائم كره شمالی جمعه شب در سازمان ملل متحد، رفتارهای جنون آمیز آمریكا را محكوم كرد و گفت: این اقدامات، هشداری برای كشورهای دیگر و تحریم بیشتر پیونگ یانگ است.

به گزارش نما به نقل از میزان، نماینده دائم کره شمالی در سازمان ملل متحد با غیر مشروع خواندن تحریم های اعمال شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد، از کشورهای این سازمان خواست تا در اجرای تحریم های وضع شده علیه پیونگ یانگ تجدید نظر کنند.

کره شمالی در بیانیه ای، واشینگتن را متهم کرد که با تمامی ابزارهای ممکن و درچارچوب سیاست رعب و وحشت، درصدد است تا سایر کشورها را به تحریم بیشتر پیونگ یانگ وادار کند.

کره شمالی روز جمعه اعلام کرد که آمریکا با برگزاری تمرینات نظامی و انتقال نیرو به کره جنوبی، به دنبال افزایش تنش در منطقه است.

آمریکا چندی پیش کشورهای مختلف جهان را تهدید کرد که درصورتی که با کره شمالی مبادلات اقتصادی داشته باشند آنها را تحریم خواهد کرد.

در عین حال، کمیته مسئول تحریم های سازمان ملل متحد علیه کره شمالی که ریاست آن را ایتالیا برعهده دارد، در نشست های غیر رسمی با کشورهای مختلف جهان و با هدف اجرای تحریم های بیشتر علیه کره شمالی را برگزارکرد.

شورای امنیت سازمان ملل متحد از سال 2006، به منظور جلوگیری از توسعه برنامه های نظامی کره شمالی تحریم های را علیه این کشور اعمال کرده است.

۱۳۹۶/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...