نسخه چاپی

دبير كل حزب موتلفه اسلامي:

در انتظار جنگ سینه به سینه با صهیونیست ها هستیم

حبيبي

محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوج گیری بیداری اسلامی در منطقه و جهان گفت : شعار لبیك یا رسول الله (ص) در جهان اسلام به حق طنین افكن شده است .

به گزارش نما، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوج گیری بیداری اسلامی در منطقه و جهان گفت : شعار لبیک یا رسول الله (ص) در جهان اسلام به حق طنین افکن شده است .
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی, وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به تداوم اهانت و استهزاء رسانه های غربی به ساحت پاک رسول الله (ص) اظهار داشت: موضوع استهزاء انبیای الهی به ویژه پیامبر اکرم (ص) در دستور کار اتاق فکر غرب علیه اسلام است، این مسئله باید در مجمع عمومی سازمان ملل از سوی نمایندگی کشور های اسلامی مطرح و جلوی آن گرفته شود.
حبیبی تصریح کرد: در کنگره جهانی حج امسال در مکه معظمه و مدینه منوره هم باید این موضوع از سوی مسلمانان مورد مداقه قرار گیرد و پاسخی دندان شکن به اهانت کنندگان داده شود و ملت و دولت عربستان بنا به خصوصیت واقع شدن خانه خدا و مرقد رسول الله(ص) باید حساسیت بیشتری نشان دهند .
وی افزود: موضوع اهانت به مقدسات یک دسیسه جهانی توسط صهیونیسم علیه ادیان ابراهیمی است. اگر امروز جلوی آن گرفته نشود فردا دیر است، تاکنون بیش از یکصد تن در تظاهرات اعتراض آمیز علیه اهانت غربی ها به رسول الله (ص) به شهادت رسیدند. اگر 10 برابر این هم جانشان را فداکنند جا دارد که روند اهانت به مقدسات متوقف شود .
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس تهدید های نظامی صهیونیستها علیه ایران را تو خالی توصیف کرد و گفت: توان رزمی، پیشرفت فوق العاده صنایع نظامی، روحیه جمعی ملت ما و نیرو های مسلح در یک حالت آماده باش برای هر گونه تهدیدی هستند. اگر صهیونیستها حمافت کنند برا ی آنها جهنمی خواهیم ساخت که از روی زمین محو شوند. رزمندگان بسیجی ما درانتظار روزی هستند که سینه به سینه صهیونیست ها ظاهر شوند و انتقام خون شهدای فلسطین در قانا و دیر یاسین و شهدای جنگ 33 روزه و 22 روزه را بگیرند
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد راه اندازی مرکز مبادلات ارزی بیان داشت: حجم عظیمی ازمنابع ارزی در دست شرکت ملی نفت، صادر کنندگان محصولات پترو شیمی و نیز صندوق توسعه ملی است، امیدواریم با ورود چنین حجم عظیمی از ارز به بازار مبادلات ارزی قیمت ارز در جایگاه واقعی نشانده شود .
وی افزود: قیمت ارز باید در داخل تعیین شود، نباید عمده ای در خارج از مرز های کشور قیمت خود را به ما تحمیل کنند. ذخایر طلا و ارز کشور ذخایر قابل اطمینانی است، در صورت لزوم این ذخایر هم باید به کار گرفته شود تا ارزش پول ملی حفظ شود، ما برای دولت در این مورد آرزوی موفقیت داریم، البته شرط این موفقیت اعمال نظرات کارشناسی و مدیریت توانمند است .
حبیبی در بخش دیگری از این گفت و گو در مورد دستگیر فائزه هاشمی و احضار مهدی هاشمی به دادگاه اظهار داشت: عدالت قضایی حکم می کند هر کس مرتکب جرمی شده حکم دادگاه درمورد او اجرا و اگر در مرحله اتهام است به اتهامات او رسیدگی به عمل آید .
وی ادامه داد: ملت ما از فتنه عبورکرده است و هرکس سهمی در این فتنه داشته باید پاسخگو باشد. منتهی باید مراقب بود برخی مسائل اصلی کشور را با بزرگ کردن این اخبار تحت الشعاع قرار ندهند. رسیدگی به پرونده ها باید بدون حاشیه سازی صورت گیرد و هر آنچه حکم قاضی است به دیده احترام نگریسته شود و وابستگی افراد به مقامات هیچ اثری در روند کار قضایی نداشته باشد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با تکریم یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس، سالروز شکست حصر آبادان را گرامی داشت و گفت: شکست حصر آبادان، اولین پیروزی ایران پس از سقوط بنی صدر و یک دست شدن قوای نظامی کشور بود. این پیروزی سر آغاز پیروزی های بزرگ در دفاع مقدس شد .
حبیبی در پایان درخصوص مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت : دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی انشا الله 13 مهر ماه جاری برگزار خواهد شد. در این نشست مروری بر عملکرد سه ساله حزب وچشم انداز آینده خواهیم داشت .
وی افزود: مجمع عمومی، اعضای شورای مرکزی جدید و نیز خط مشی آینده سه ساله حزب راتعیین خواهد کرد .تداوم پویشی که حزب موتلفه اسلامی از حدود ده سال قبل در موضوع جوانگرایی و ارتقاء سطح حضور بانوان و سایر امور شروع کرده است، درمجمع دهم نیز مورد تاکید قرار خواهد گرفت .

۱۳۹۱/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...