نسخه چاپی

راه‌اندازی سایت ثبت نام مسكن كلاهبرداری است

وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد: راه‌اندازی سایت‌های مجازی كه به ثبت نام مسكن برای ارائه‌ی خانه به مردم انجام گرفته كلاهبرداری است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پس از آنکه یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اقدام به راه‌اندازی سایتی کرده که در آن برای خانه‌دار کردن مردم نام نویسی می‌شود، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: وارد شدن به چنین فضاهایی درست نیست.

عباس آخوندی در جمع خبرنگاران گفت: ورود به چنین عرصه‌ای نیاز به پیگیری مقدمات قانونی دارد و نمی‌توان صرفا با راه‌اندازی یک سایت اقدام به نام‌نویسی از مردم کرد.

به گفته وی، در صورتی که شرایط تغییر نکند امکان پیگیری قضایی و قانونی چنین اقدامی وجود خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که یک شهروند عادی نمی‌تواند نسبت به ساخت یک سامانه مجازی و ثبت نام از مردم اقدام کند، گفت: نمی‌توان برای واحدهای مسکونی که صاحب دارند تکلیفی جدید مشخص کرد و به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر شبیه به کلاهبرداری است و فرآیند خرید رای باشد.

وی درباره‌ی آخرین وضعیت راه‌اندازی صندوق توسعه حمل‌ونقل نیز توضیح داد: این صندوق در برنامه ششم توسعه با پیشنهادی رسمی به مجلس ارائه شد و نمایندگان آن را تصویب کردند. ما به دنبال آن هستیم که با تعیین اعتبارات لازم برای این صندوق کار تامین مالی پروژه‌های زیرساختی سرعت بگیرد.

آخوندی ادامه داد: طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته برای زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مجلس ششم اعتبار ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که قطعا برای اجرای این سیاست‌ها نیاز به ورود بخش خصوصی وجود خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در دولت یازدهم بخش خصوصی در چهار عرصه مختلف حمل‌ونقل فعال شده است، تاکید کرد: ما به دنبال آن هستیم که از یکسو با حمایت صندوق توسعه ملی بخش خصوصی را در پروژه‌های زیربنایی حمایت کنیم و از سوی دیگر با تضمین سرمایه‌گذاری در این عرصه‌ها شرایط را برای ورود سرمایه‌گذاران بدون دغدغه خاطر فراهم آوریم.

وی خاطر نشان کرد: برای آنکه عرصه حمل‌ونقل ایران شرایط بهتری پیدا کند از یکسو ورود سرمایه‌گذاران موضوعی غیرقابل چشم‌پوشی خواهد بود و از سوی دیگر باید شرایط برای مدیریت منابع مالی چه از طریق صندوق توسعه و چه هدفمند کردن یارانه‌ها و عوارض سوخت و عوارض جاده‌ای اوضاع برای توسعه این بخش از اقتصاد ایران فراهم شود.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به ساوه فاز اول ایستگاه راه‌آهن این شهر به طور رسمی به بهره‌برداری رسید و وزیر راه و شهرسازی از شرکت راه‌آهن خواست تا در قالب یک برنامه چهار ماهه قطارهای حومه‌ای شهر ساوه به مقصد تهران را نیز با برنامه‌ریزی دقیق فعال کند.

۱۳۹۶/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...