نسخه چاپی

نقوی حسینی در گفتگو با نما مطرح كرد:

وزیری كه چندین شركت دارد ، به فكر مسكن مردم نیست

عکس خبري -وزيري که چندين  دارد ، چقدر به فکر مسکن مردم است

عضو شورای مركزی فراكسیون ولایت گفت: آقای آخوندی متولی مسكن این كشور خود و خانواده اش به اندازه ای شركت دارند كه وقت رسیدگی به شركت های خود را ندارند تا به این كه بخواهند به مسكن كشور رسیدگی كنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت گفت: به گفته شم آقای آخوندی مسکن مهر اخ تخ است اما بواسطه همین مسکن مهر بود که برای هزاران نفر کار در دولت احمدی نژاد ایجاد شد و بیش از هزاران نفر صاحب خانه شدند.
سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به بیکاری 313 هزار نفر از کارگران ساختمانی در دولت تدبیر و امید، گفت: علت بیکاری این 313 هزار نفر کارگر ساختمانی این است که آقای آخوندی متولی مسکن این کشور خود و خانواده اش به اندازه ای شرکت دارند که وقت رسیدگی به شرکت های خود را ندارند تا به این که بخواهند به مسکن کشور رسیدگی کنند.
وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که چهار سال مسکن این کشور راکد است، افزود: وقتی که مسکن کشور در رکود کامل به سر برد هزاران شغل کارگری تعطیل می شود و همه کسانی که در این حوزه فعالیت دارند اعم از لوله کش و سیمان کار، گچ کار آجر کش و غیره بیکار و خانه نشین می شوند.
نقوی حسینی در ادامه وزیر مسکن و راه و شهر سازی را خطاب قرار داد و گفت: به گفته شما آقای آخوندی مسکن مهر اخ تخ است اما بواسطه همین مسکن مهر بود که برای هزاران نفر کار در دولت احمدی نژاد ایجاد شد و بیش از هزاران نفر صاحب خانه شدند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گفت: در دولت یازدهم که معروف به دولت تدبیر و امید بود بیش از سه میلیون کارگر که در شرکت های و واحدهای تولیدی و کارخانجات و صنایع کار می کردند بیکار شده اند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت ادامه داد: تنها یک پنجم از سه میلون نفر کارگر بیکار شده متعلق به کارگران ساختمانی بودند و مابقی کارگران بیکار از کارخانجات صنعتی بودند که کار خود را از دست دادند.
نماینده مردم ورامین در خانه ملت در ادامه به قاچاق پوشاک دختر وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: در حالی قاچاق پوشاک توسط دختر احمد دانش آشتیانی به کشور انجام می پذیرد که کارگران این صنعت از کار بیکار هستند.
نقوی حسینی در رابطه با صحبت های رئیس جمهور و معاون اول وی در مناظرات در مورد بهبود وضعیت اشتغال در کشور گفت: بهترین جوابی که می توان به رئیس دولت در مورد بهبود وضعیت اشتغال داد همان شعارهی کارگران بیکار در مرقد حرم امام خمینی (ره) در مقابل روحانی سر دادند.
وی در خاتمه شعار دادن را حق کارگران دانست و گفت: وقتی ما می دانیم کارگران در دولت تدبیر و امید چه وضیعتی دارند حق آنها می دانیم که بخواهند در مقابل رئیس جمهور علیه عدم سر و سامان دادن به وضعیتشان شعار دهند.

۱۳۹۶/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...