نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در سیستان و بلوچستان در گفتگو با نما:

رسیدگی به استان‌های محروم اولویت میرسلیم است

عکس خبري -رئيس ستاد انتخاباتي ميرسليم در سيستان و بلوچستان: رسيدگي به استان‌هاي محروم اولويت ميرسليم است

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان سیستان و بلوچستان گفت: میرسلیم اعتقاد دارد باید مناطق محروم ازجمله سیستان و بلوچستان را به آن حد از برخورداری برسانیم كه مردم استان هرگز در فكر مهاجرت نباشند.

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان سیستان و بلوچستان گفت: میرسلیم اعتقاد دارد باید مناطق محروم ازجمله سیستان و بلوچستان را به آن حد از برخورداری برسانیم که مردم استان هرگز در فکر مهاجرت نباشند.
محمد نستوه اظهار داشت: مهندس میرسلیم به‌عنوان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری، فردی شناخته‌شده برای همه اقشار ملت ایران است.
رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: میرسلیم از افراد باسابقه و مبارزان انقلاب است و در طول دوره پس از انقلاب هم فعالیت‌های مختلفی در سمت‌های مختلف نظام داشته که ازجمله آن می‌توان به حضور وی در دفتر ریاست جمهوری در دوران ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب، فعالیت به‌عنوان وزیر ارشاد، و دیگر فعالیت‌های سیاسی ازجمله عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و در مدت اخیر رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اشاره کرد.
وی به سوابق علمی میرسلیم اشاره کرد و گفت: آقای میرسلیم کارشناس ارشد مکانیک و عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران است و تلاش‌ها و فعالیت‌های زیادی در زمینه تولید در کشور در دوران خدمت خود به‌ویژه در دهه 70 و 80 داشته که مهم‌ترین آن تلاش در راستای تولید موتور ملی خودرو بود که درنتیجه این تلاش‌ها در سال 85 موتور ملی وارد خط تولید شد.
نستوه با اشاره به اینکه میرسلیم در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دیدگاه‌های متنوع و کارشناسی دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های آقای میرسلیم با تکیه‌بر منابع داخلی تهیه‌شده، چراکه ایشان اعتقاد دارد از منظر اجتماعی ما می‌توانیم در کشور خود یک جامعه اجتماعی بسیار توانمند داشته باشیم.
رئیس ستاد میرسلیم در سیستان و بلوچستان ادامه داد: میرسلیم ازنظر اقتصادی بر درون‌زا بودن اقتصاد تأکیددارند و ازنظر فرهنگی نیز همیشه بر فرهنگ متعادل تأکیددارند و دیدگاه ایشان این است که در مسائل فرهنگی باید تعادلی که از دیدگاه اسلام تأکید شده رعایت و از افراط‌وتفریط خودداری شود.
وی به دیدگاه‌های میرسلیم در رابطه با عملکرد دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: همان‌طور که در نخستین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری مشاهده شد، آقای میرسلیم در رابطه با عملکرد دولت سؤالاتی اساسی مطرح کرد تا جهت مناظره را به سمت مباحث تخصصی سوق دهد و همین روال در ادامه در دستور کارش است.
نستوه بابیان اینکه رویکردهای میرسلیم مترقی و برگرفته از سیاست‌های حزب مؤتلفه است، افزود: میرسلیم در رابطه با از بین بردن رکود، ایجاد اشتغال و ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین برنامه‌های بسیار خوب و کاربردی در نظر دارد.
نستوه به رویکرد میرسلیم در رابطه با مناطق و استان‌های محروم ازجمله سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: میرسلیم اعتقاد دارد باید مناطق محروم ازجمله سیستان و بلوچستان را به آن حد از برخورداری برسانیم که مردم استان هرگز در فکر مهاجرت نباشند؛ ایشان در رابطه با رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین در زمینه‌های مختلف ازجمله فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و خدماتی برنامه‌های بسیار خوبی دارد.
رئیس ستاد میرسلیم در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: میرسلیم اعتقاد دارد باید رسیدگی به روستاها آن‌قدر گسترش یابد تا شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم که این دیدگاهی بسیار کارشناسانه است.
وی بابیان اینکه حزب مؤتلفه تیم‌های کارشناسی بسیار توانمندی دارد که در تهیه برنامه‌های حوزه‌های مختلف آقای میرسلیم را یاری کرده‌اند، ادامه داد: البته برنامه‌های مصوب مجلس برای پیشرفت و توسعه کشور مشخص است و هر فردی که رئیس‌جمهور کشور شود، وظیفه دارد برابر با برنامه‌های توسعه حرکت کند؛ آقای میرسلیم اعتقاد دارد برنامه‌های توسعه کشور در حوزه‌های مختلف باید با اولویت مناطق محروم پیگیری شود.

۱۳۹۶/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...