نسخه چاپی

پرداخت یارانه‌های جدید انتخاباتی متوقف شد

در پی اعتراضات صورت گرفته، روحانی اقدام دولت درخصوص پرداخت یارانه‌های جدید در آستانه انتخابات را متوقف كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در پی برخی خبرسازی ها و شبهه افکنی ها در خصوص ارسال پیامک بررسی برقراری مجدد یارانه برای گروهی از هموطنان، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ضمن تکذیب موارد مطرح شده تاکید کرد که بررسی و برقراری مجدد یارانه افراد معترض که طبق قانون مشمول دریافت یارانه محسوب می شوند اقدامی متعارف و بر اساس روال ماههای گذشته بوده است.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت آمده است: برقراری مجدد یارانه برای متقاضیانی که به قطع یارانه خود معترض بودند، پس از بررسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها اقدامی متعارف و بر اساس روال ماههای گذشته بوده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با این وجود، رییس جمهور پس از کسب گزارش امر و اطلاع از برخی خبرسازی های نادرست، برای رفع هرگونه شائبه انتخاباتی، دستور توقف هر اقدامی در این زمینه را صادر کرد و از مسئولین مربوطه خواست هرگونه پرداخت جدید را متوقف و بررسی استحقاق دریافت یارانه را به پس از انتخابات موکول نمایند.

این اقدام دولت اعتراضاتی را به دنبال داشت و ستاد انتخاباتی رئیسی نیز که آن را یک فریب در آستانه انتخابات توصیف کرده بود، به شورای نگهبان شکایت کرد.

۱۳۹۶/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...