نسخه چاپی

شكایت فدراسیون ژیمناستیك ایران به فدراسیون جهانی

در پی برگزاری مسابقات كشورهای اسلامی در كشور باكو و قضاوت ناعادلانه داوران ، با هماهنگی كمیته ملی المپیك و وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون ژیمناستیك ایران به فدراسیون جهانی ژیمناستیك شكایت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در پی برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در کشور باکو و قضاوت ناعادلانه داوران ، با هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون ژیمناستیک ایران به فدراسیون جهانی ژیمناستیک شکایت می‌کند .

سید محمد شروین اسبقیان، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به ناداوری‌های فینال مسابقات ژیمناستیک هنری کشورهای اسلامی ، به ویژه در وسیله خرک حلقه و دارحلقه که منجر به ضایع شدن حق مسلم دو قهرمان ارزشمند تیم ملی کشورمان ، سعید رضا کیخا و هادی خناری نژاد گردید، گفت : حتما به فدراسیون جهانی ژیمناستیک شکایت خواهیم کرد و پیگیری می‌نمائیم.

اسبقیان در ادامه گفت: متاسف هستیم از مجریان برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی که بازی هایی تحت عنوان همبستگی کشورهای اسلامی را برگزار می‌کند اما اینگونه حق مسلم دو ورزشکار مسلمان شرکت کننده را توسط داوری ناعادلانه ، زیر پا گذاشته و پایمال می‌کنند ، هر چند از نظر فدراسیون ملی ایران ، جایگاه دو قهرمان ارزشمند، تیم ملی و کادر فنی ، جایگاه والایی می باشد اما ما این ظلم تاریخی را در کلکسیون بازی های کشورهای اسلامی در باکو فراموش نخواهیم کرد و از آن همواره به عنوان نقطه ضعف و ظلم تاریخی این دوره یاد خواهیم کرد.

اسبقیان در خاتمه از زحمات طاقت فرسای اعضایی تیم ملی و کادر فنی در طول 10 ماه گذشته در امر آماده سازی و حضور در بازی ها تشکر و قدردانی کرده و برای اعضای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

۱۳۹۶/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...