نسخه چاپی

سلاح اتمی حق ماست!

عکس خبري -سلاح اتمي حق ماست!

بیل كلینتون مدعی شد چون كشورهای دارای سلاح اتمی، كشوری را تهدید نمی كنند، حق دارند چنین سلاح هایی را در اختیار داشته باشند.

به گزارش نما، بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده، در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت: «من نمی توانم به گفته های تهران مبنی بر عدم تلاش آن ها برای دستیابی به سلاح هسته ای اعتماد کنم.»



کلینتون در پاسخ به این سوال که "آیا به احمدی نژاد اعتماد دارید؟" گفت: «خیر، در حال حاضر به او هیچ اعتمادی ندارم؛ چرا که آن ها در حقیقت باورشان مطالبی است که بیان می کنند از قبیل انکار هولوکاست، تهدید بودن اسرائیل و اهریمن جلوه دادن ایالات متحده؛ با تمام این موارد چگونه می توان به گفته آن ها اعتماد کرد.»



مجری برنامه در واکنش به این سخنان کلینتون گفت: «ولی آن ها می گویند که برنامه هسته ای شان کاملا صلح آمیز است و به دنبال سلاح اتمی نمی باشند از طرف دیگر آن ها می گویند که چطور آمریکا می تواند سلاح هسته ای داشته باشد، اسرائیل می تواند دارای زرداخانه اتمی باشد و بسیاری دیگر از کشورها می توانند ولی ایران نباید به دنبال انرژی هسته ای برود؟»



کلینتون در پاسخ به سخنان مجری سی ان ان، با طفره رفتن از جواب دادن مدعی شد: «خب طبیعی است که کشورهای پر قدرت عملا تهدید نمی کنند. سوال اینجاست که ایرانی ها چرا بمب اتم می خواهند؟ طبیعی است که هر انسانی پاسخ دهد که برای تهدید می خواهند به این سلاح دست پیدا کنند.»



در حالی کلینتون مدعی است که کشورهای دارنده سلاح اتمی چون تهدید نمی کنند، حق دارند این سلاح ها را در اختیار داشته باشند که هر روز آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل، جمهوری اسلامی را تهدید به حمله نظامی می کنند ولیکن تاکنون ایران هیچ کشوری را به حمله نظامی تهدید نکرده و تنها اعلام کرده است که در صورت حمله از خود دفاع خواهد کرد.



تاکنون آمریکا به کشورهای مختلفی همچون عراق و افغانستان لشکرکشی کرده و رژیم غاصب صهیونیستی نیز علاوه بر حملات خود به غزه، به لبنان نیز حملاتی داشته است. البته شاید کلینتون، این حملات نظامی را تهدید عملی دیگر کشورها نمی داند!

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...