نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان كرمان گفتگو با نما:

استراتژی اصلاح طلبان در مناظره سوم اتلاف وقت اصولگریان بود

عکس خبري -استراتژي اصلاح طلبان در مناظره سوم اتلاف وقت اصولگريان بود

مناظره سوم كه در حقیقت فینال مناظره ها تلقی می شد، حاوی نكاتی بود، اینكه اصلاح طلبان در این مناظره با برنامه از پیش تعیین شده وارد عرصه مناظره شدند تا به هر قیمتی ورق را به نفع خود برگردانند.

احمد علی مقدم، رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با اشاره به مناظره سوم گفت: مناظره سوم که در حقیقت فینال مناظره ها تلقی می شد، حاوی نکاتی بود، اینکه اصلاح طلبان در این مناظره با برنامه از پیش تعیین شده وارد عرصه مناظره شدند تا به هر قیمتی ورق را به نفع خود برگردانند.
وی ادامه داد: آنان با بازخوردی که از سطح جامعه گرفته بودند شاهد افت رای شان به میزان زیاد بودند و پیش بینی می کردند یا رئیس دولت دوازدهم نیستند و یا حداقل انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد از این رو آقایان جهانگیری و روحانی با یک استراتژی واحد و کاملا هماهنگ که از اتاق فکر اصلاح طلبان کاملا توجیه شده بودند وارد مناظره سوم شدند.
مقدم هماهنگی بین روحانی و جهانگیری از نظر تخریب رقبا به خوبی انجام شد و تشریح کرد: این هماهنگی به این شکل بود که آقای جهانگیری با وارد کردن رقبای اصولگرا به بحث های حاشیه ای آنان را وادار به موضع گیری کند و اگر به احتمال قوی رقیب اصولگرا نیز در پاسخ یکی از نقاط زندگی پر رانت آنان را برای مردم هویدا کند در پاسخ او آقای روحانی دوباره در پاسخ رقیب اصولگرا مسئله حاشیه دیگری مطرح کند و در نهایت آقای جهانگیری با استفاده از فرصت به دست آمده به ارائه آمار و عمکرد دولت بپردازد و برنامه های خود را بیان کند و رقیب اصولگرای در دور تسلسل دوجانبه روحانی و جهانگیری در مخصمه افتاده و صرفا وقتش صرف دفاع از خود بگذرد و از ارائه راهکار و برنامه های خود باز بماند.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان تاکید کرد: روحانی و جهانگیری چون دستشان از ارائه عملکرد تهی بود، مناظره را تبدیل به یک میتینگ اتنتخاباتی کردند و هیچ پاسخی در برابر رقبایی که از عملکرد آنان سوال می کردند، نداشته که ارائه بدهند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه سیاست تخریبی اصلاح طلبان در مناظره سوم این بود که با چالش کشیدن رقیب فرصت اعلام برنامه را از او بگیرند و فرصت سوزی کنند و خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل همین موضوع بخش مهمی از زمان آقایان قالیباف و رئیسی صرف پاسخ به حاشیه ها شد و جالب اینکه آقای میرسلیم با ذکاوت خاص خود پی به این استراتژی اصلاح طلبان برد و در خلال مناظره با توصیه دلسوزانه خطاب به آقای قالیباف از وی خواست به ارائه برنامه بپردازد و درصدد پاسخ چالش های کاندیداهای اصلاح طلب برنیاید و از فرصت خود برای ارائه برنامه هایش بهره ببرد و جالب اینکه مهندس میرسلیم با تیزهوشی با پی بردن به این سیاست خود را وارد مجادله نکرد و از بین اصولگرایان بیشترین بهره را مهندس میرسلیم از زمان برد چون فکر اصلاح طلبان را خوانده بود.
مقدم با بیان اینکه خط مشی اصلاح طلبان این بود که در زمین رقیب بازی کننند و خاطر نشان کرد: این نکته دقیقا از شروع مناظره با بد اخلاقی های جهانگیری کلید خورد که جمله چندمینش نقیب به قالیباف بود تا وی را عصبی کرده تا تسلط بر خود نداشته، روند مناظره را از حالت مقایسه برنامه کاندیداها به حالت به چالش کشیدن همدیگر پیش ببرد.
8 رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان در پایان عملکرد آقای میرسلیم را قابل تحسین دانست، و افزود: ایشان با خواندن دست اصلاح طلبان گرفتار حربه آنان نشد و با رعایت جوانب حفظ حریم افراد صرفا در چارچوب اخلاقیات از رقیب خود نقد نمود و بسیار متقن به طرح دیدگاههای خود پرداخت و در میانه مذاکره در جایی آقای میرسلیم به دفاع حق مدارانه از آقای رئیسی دست زد و تا حدی به لوازم اتحاد اصولگرایان پایبندی خود را نشان داد.
مقدم در پایان تصریح کرد: در مجموع به نظر بنده هوچی گری، غوغاسالاری، سفسطه، بد اخلاقی، بی تقوایی، فرار از اعلام عملکرد و ارائه برنامه اصلاح طلبان در مناظره کاملا مشهود بود. با وجود این موارد باید آنان را بازنده مناظره دانست. آقایان روحانی و جهانگیری با طفره رفتن از پاسخ شفاف دادن به رانت ها و خلافکاریهای خود، مردود مناظره شدند و از آن طرف برنده این مناظره آقای میرسلیم بود زیرا نجابت و رعایت اخلاق ایشان، قابل تحسین بود و در مجموع باید گفت برنده اصلی این مناظره و مناظرات قبلی اصولگرایان بودند و هستند

۱۳۹۶/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...