نسخه چاپی

دروغ بستن حامیان روحانی به رسانه ملی+ عكس

عکس خبري -دروغ بستن حاميان روحاني به رسانه ملي+ عکس

این روزها در حالی رسانه ملی آماج تهمت‌های جریان روحانی است كه این رسانه پیش از این حتی برای حمایت از روحانی از قانون انتخابات تخطی كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، جریان خاص حامی حسن روحانی سعی دارد با انتشار اخبار جعلی علیه رقیب استفاده کند. مورد خاص صداوسیما از جمله این موارد است که روحانی نیز امروز و دیروز از آن جهت تخریب رقیب استفاده کرد. رسانه ملی که تا به امروز با پخش زنده سفرهای استانی و مراسمات متعدد افتتاح دولت یازدهم که موج تبلیغات روحانی برای ورود به انتخابات بود، به طور کاملا شگفت‌انگیزی از قانون تبلیغات انتخابات تخطی کرد.

این موضوع حتی سبب شد تا دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری از جمله سید ابراهیم رئیسی از موضع صداوسیما انتقاد کند و به رئیس رسانه ملی نامه شکواییه بنویسد.

اما اخیرا بیان شده که رسانه ملی برخی از برنامه‌های سید ابراهیم رئیسی را تبلیغ می‌کند. یکی از این خبررسانی‌های جعلی مربوط به اطلاع‌رسانی همایش تبیلغاتی رئیسی در تهران است. تصویری که از این موضوع پخش شده است مربوط به فیلم تبلیغاتی دوم این نامزد ریاست‌جمهوری دوازدهم می‌شود که به طور هوشمندانه‌ای از سوی ستاد رئیسی زمان همایش در مستند زیرنویس شده است.

جالب اینجاست که رسانه ملی پیش از انتشار فیلم‌های تبلیغاتی هر یک از نامزدها بیان می‌کند که هیچ گونه دخل و تصرفی در فیلم ندارد و از سوی ستاد کاندیدای مورد نظر این فیلم‌ها برای رسانه ملی ارسال شده است.

همین اخبار جعلی دستاویزی شد تا حسن روحانی در مواضع غیر اعتدالی دیگرش در زنجان بگوید: «صدا و سیمایی که همه کارکنانش زحمت کش‌اند گرفتار یک باند سیاسی است.»

۱۳۹۶/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...