نسخه چاپی

می‌خواهیم مقابل صبادست پر برگردیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برخی هواداران داماش در بازی با راه‌آهن خط گرفته بودند.

به گزارش نمابه نقل ازپارس فوتبال، حمید درخشان در مورد شرایط داماش گیلان عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از شروع کارم نگذشته است،شرایط بدی نداریم. در دو سه روز گذشته تمرینات بسیار خوبی برگزار کردیم و برای انجام یک بازی خوب انگیزه زیادی داریم.

وی در مورد بازی فردا مقابل صبا گفت: روی نقاط قوت و ضعف صبا کار کردیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. صبا تیم قوی‌ای است و نتایج خوبی کسب کرده است. خیلی خوب تمرین کردیم و انشاالله بتوانیم دست پر میدان را ترک کنیم.

سرمربی تیم داماش در پاسخ به این سؤال که صمد مرفاوی به تازگی هدایت صبا را پذیرفته و آیا موضوع باعث نمی شود که صبا برای شما غیر قابل پیش بینی باشد تصریح کرد: این اتفاق برای دو تیم یکسان است. من هم تنها یک بازی است سر مربی داماش شدم و بازی با صبا دیدار دوم من است. طبیعی است که دو تیم شرایط تاکتیکی تازه ای را پیدا کردند و کمی غیر قابل پیش بینی هستند.

درخشان در مورد اینکه آیا بعد از اتفاقات بازی مقابل راه‌آهن که علیه او شعار دادند، با هواداران داماش توانسته ارتباط خوبی برقرار کند، اظهار داشت: مشکلی وجود ندارد. آن افراد از جایی خط گرفته بودند. کسانی که تیم را دوست دارند باید از داماش حمایت کنند و چنین رفتاری نداشته باشند.

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...