نسخه چاپی

حضور بازرسان انتخابات در همه شعب اخذ رأی

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان تهران اظهار كرد: در هر شعبه اخذ رأی و بر سر هر صندوق یك بازرس حضور خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از العالم، حسن کریمی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی افزود: وظیفه این بازرسان نظارت و تهیه گزارش از تخلفات انتخاباتی است و هیأت بازرسی استان تهران براساس و به استناد گزارش‌های رسیده به دبیرخانه به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کند.

وی همچنین گفت: در روزهای گذشته در فرمایشات مقام معظم رهبری و وزیر محترم کشور اشاره و تاکید بر نظارت و توجه به رأی مردم شده است و در این راستا این هیأت تاکنون ٧٢٠٠ نفر شامل بازرس و سربازرس را آموزش داده که ان‌شاءالله از آرای مردم، که به فرموده مقام معظم رهبری حق‌الناس است، صیانت کنند.

کریمی یادآور شد:در هر شعبه اخذ رأی یک نفر بازرس و برای هر ١٥ شعبه یک نفر سربازرس تعیین شده و علاوه بر این با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، امسال افرادی را بعنوان بازرسین ویژه در ١٦ شهرستان استان تعیین کرده‌ایم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: کار این هیات نظارت و هماهنگی بازرسین با نمایندگان فرماندار در زمان رأی‌گیری و شمارش آرا است و برای هم‌افزایی در این خصوص اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کردیم که تمامی بازرسین آماده‌اند تا روند خدمت‌رسانی به شهروندان واجد شرایط در استان را ساماندهی کنند.

کریمی در پایان تاکید کرد: در روند برگزاری انتخابات ان‌شاءالله هیچ خللی ایجاد نخواهد شد و هیات بازرسی انتخابات استان تهران برای شرایط مختلف آماده بوده و آموزش لازم را دیده است.

۱۳۹۶/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...