نسخه چاپی

رویانیان پس از جلسه با هدایتی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرار شد هدایتی به جای جمع كردن نامه برای تشكیل مجمع جلسه‌ای با كفاشیان برگزار كنیم.

به گزارش نمابه نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در خصوص نشست 2 ساعته خود با هدايتي عنوان کرد: بر اين باورم که سيستم فوتبال کشور ايرادات زيادي دارد و آنهايي که به دنبال کار سالم و صادقانه باشند ضربه مي خورند اما به خاطر وضعيت حساس کنوني تيم ملي و فوتبال کشور از آقاي هدايتي خواستم که جمع آوري نامه درباره برگزاري مجمع فوق العاده را متوقف کند که او نيز با درخواست ما موافقت کرد.

رويانيان افزود: امروز نشست 2 ساعته‌اي با هدايتي مالک باشگاه ملوان داشتم و درباره مسائل مختلف با ايشان صحبت کردم. بنده بر اين باورم با توجه به وضعيت کنوني تيم ملي و در کوران مسابقات مقدماتي جام جهاني فوتبال، ما نياز به آرامش داريم.

وي تصريح کرد: همه بايد فارغ از هر گونه مشکلي دست به دست هم دهيم تا تيم ملي به جام جهاني برود. بنابراين به همين علت از آقاي هدايتي درخواست کردم موضوع جمع آوري امضاء از مديران باشگاه ها و اعضاي مجمع درباره برگزاري مجمع فوق العاده فدراسيون فوتبال را متوقف کنند که او نيز درخواست مرا رد نکرد و مقرر شد به جاي جمع آوري امضاء در فرصتي مقتضي نشستي با آقاي کفاشيان و مسئولان فوتبال کشور داشته باشيم و مشکلات خود را با او در ميان بگذاريم.

رويانيان اظهار داشت: بنده نيز معتقدم که در سيستم فوتبال کشور ايراداتي اساسي وجود دارد. ايراداتي که از گذشته وجود داشته و هنوز هم وجود دارد، به گونه اي که اگر فردي بخواهد وارد مسير هاي متعارف نشده و سالم کار کند ضربه مي خورد اما افرادي که دنبال زد و بند و کار کردن لابي هاي پشت پرده و ... باشند موفق مي شوند و اين يک آفت و يک معضل براي آن است که بايد برطرف شود. به عنوان مثال ما در پرسپوليس به خاطر همين مسائل ضربه خورده ايم. متاسفانه سيستم فوتبال ما ناکارآمد است و آنهايي که دنبال کار سالم و خوب هستند متضرر شده و دچار مشکل مي شوند اما آنهايي که مي روند و با متوسل شدن به لابي ها و مسائل غير ارزشي و غير قانوني کار خود را پيش مي برند به توفيق هايي نيز دست پيدا مي کنند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: بنده در جلسه دو ساعته با هدايتي روي اين مسائل صحه گذاشتم اما تاکيد کردم در شرايط کنوني هم بايد دست به دست هم داده و بستر لازم براي موفقيت تيم ملي را فراهم کنيم. بنابر اين از او خواستم موضوع جمع آوري نامه از اعضاي مجمع را متوقف کنند و به جاي آن در اسرع وقت با آقاي کفاشيان نشستي برگزار کنيم و مشکلات موجود را با ايشان در ميان بگذاريم.

رويانيان در پايان گفت: فدراسيون فوتبال و مديران باشگاه ها دست در دست هم بايد براي تغيير اساسي و ريشه اي در وضعيت موجود فوتبال کشور تلاش کنند تا يکبار براي هميشه اين مشکلات، معضلات و موانع موجود در راه پيشرفت فوتبال کشور برطرف شود و اين حرف ها و اين جلسات در حد شعار و تعارف نبوده و پس از ريشه يابي به مرحله اجرا برسد.

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...