نسخه چاپی

بیش از 79 درصد مردم گلستان در انتخابات مشاركت كردند

استاندار گلستان از مشاركت بیش از 79 درصدی مردم این استان در انتخابات 29 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس از گرگان، حسن صادقلو صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن تشکر از خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: مردم استان گلستان به بهترین نحو در تراز مطالبات مقام معظم رهبری حضور و مشارکت مردمی رقم خورد.

وی ادامه داد: مردم در کشور و استان گلستان به بهترین نحو در تراز مطالبات مقام معظم رهبری و شخصیت استان گلستان در صحنه حاضر شدند و با وجود آنکه انتخابات 16 ساعت طول کشید اما زمان‌سنجی مردم باعث حضور بسیار بالای آنها در انتخابات شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هنوز چهار شعبه گرگان محاسبه نشده اما یک میلیون و 10 هزار نفر مشارکت مردمی در استان داشتیم که تقریبا حضور 79 درصدی بوده است.

صادقلو بیان کرد: احراز هویت سختی‎هایی را بر مردم ایجاد کرد که از مردم عذرخواهی و تشکر می‎کنیم که با روحیه تعامل در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: در راستای نتایج انتخابات برای نامزدهای ریاست جمهوری در استان گلستان بیش از 614 هزار و 465 نفر بالغ بر 61.5 درصد به حسن روحانی رای دادند و حجت‎الاسلام سیدابراهیم رئیسی با 360 هزار و 318 نفر معادل 36 درصد از آرای مردم را کسب کرد.

به گفته صادقلو، 8 هزار و 649 نفر معادل 0.86 درصد به سیدمصطفی آقامیرسلیم و 4 هزار و 658 نفر به هاشمی‎طبا در استان گلستان رای دادند، البته این آمار به جز گرگان همه شهرها و روستاها آنهایی که حائز اکثریت رای شدند مشخص شده و منتظر هستیم نتیجه نهایی شهر گرگان هم اعلام شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: انتخابات با تمام فراز و نشیب‎ها برگزار شد و از تمام عوامل اجرایی و نظارت تشکر ویژه دارم که از چند ماه گذشته در تلاش برای برگزاری انتخابات باشکوه بودند.

صادقلو بر لزوم مدیریت پساانتخابات تاکید کرد و گفت: حرف اصلی من این است که مدیریت پسا انتخابات بسیار مهم است.
وی گفت: مردم با بهترین روش اقدام خود را انجام دادند و مردم باید جهادگرانه برای مردم تلاش و خدمت کنند چون مردم هوشمندانه و به موقع عمل کردند و اینها یک ظرفیت است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: جامعه باید از رنگ رقابت به سمت رفاقت پیش برود و باید نرم افزارهای جامع خود در راستای مطالبات مردم افزایش دهیم.

صادقلو بیان کرد: مردم پیروز میدان هستند و دید من این است که باید مهربانی، دوستی را سرلوحه رفتارهای بعد از انتخابات قرار دهیم.

وی در خصوص جشن‎های بعد از انتخابات گفت: روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراها باید به دستورالعمل امنیتی توجه ویژه کنند تا خدای ناکرده از جشنی که باید کام‎ها را شیرین کنند به سمت تلخی پیش نبرند و نوعی اقدام کنند که مشکلی به وجود نیاید.

۱۳۹۶/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...