نسخه چاپی

گزارش میدانی خبرنگار نما از حماسه حضور پای صندوق های رای ؛

مردم احساس تكلیف كرده اند به صحنه بیایند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی كنند

عکس خبري - مردم به خوبي متوجه عًوام‌فريبي برخي کانديداها شده اند/مردم احساس تکليف کرده اند  به صحنه بيايند و نقشه هاي شوم  دشمنان را خنثي کنند

برخی از نامزدها مشكلات امروز كشور را فقط به دولت‌های قبل برمی‌گردانند و مسئولیت تمام نابسامانی‌ها را دولت قبل می‌دانند، اما مردم به خوبی نسبت به اوضاع آگاه هستند،و به كارنامه ها و برنامه های نامزدها واقف می باشند .

در ساعات آغازین رای‌گیری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بودیم حضور مردم در اولین ساعت رای گیری حماسه ای دیگر را رقم زد.
خبرنگار نما در سطح شهر نظرات مردم را در خصوص اهمیت این حضور پرشور در پای صندوق های رای جویا شد.
شهروندی که از لحظات ابتدایی رای گیری در پای صندوق حضور پیدا کرده است درباره علت این اشتیاق به خبرنگار نما گفت: من پدر 2 شهید دوران دفاع مقدس هستم،2فرزندم را تقدیم به این انقلاب و نظام نکردم ام که حالا دیر وقت رای خود را در صندوق بیاندازم.
این حضور پرشور مردم نشان دهنده شعورسیاسی و حس میهن پرستی ملت ایران است.
در واقع مردم با این حضور خود احساس تکلیف کرده اند که در به صحنه بیایند و نقشه های شوم و دسیسه های دشمنان این ملت را خنثی کنند.این حضور گسترده و هوشیارانه را باید به مردم ایران تبریک گفت.
یک رای اولی که برای نخستین بار حضور در پای صندوق رای را تجربه می کند به خبرنگار نما می گوید: بسیار خوشحالم که با رای خودم می توان در سرنوشت کشورم دخیل باشم.
این حضور چشمگیر بار دیگر باعث اتحاد مردم در میان یکدیگراز دشمنان این انقلاب شد،که این اتحادوهمبستگی از ثمره‌های مهم حضور در پای صندوق‌های رأی است بنابراین هیچ فردی نباید در این راه کوتاهی کند.
جوان دیگر در خصوص اهمیت حضور در این انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشان اعتماد نسبت به نظام جمهوری اسلامی است که علی رغم وجود مشکلات باز هم احساس وظیفه کرده اند،درود بر این ملتی که برای سربلندی کشور همیشه در صحنه هستند.
امیدوارم رئیس جمهور آینده کشورهم بتواند مطالبات شهروندان را به نحو احسن پیگیری کند ونسبت به این آرای مردم احساس مسئولیت کند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی انسجام ملی را بیش از گذشته به نمایش گذاشتند ، به هر نسبتی که ما در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی فعال‌تر باشیم دست استکبار جهانی هم از ایران اسلامی کوتاه برای همیشه کوتاه خواهد شد.از این رو مردم کشور هم متوجه شده‌اند که اتحاد و حضور آنان حیله دشمنان را باطل کرده است.
این جوان در ادامه افزود: اگر امروزه اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین المللی شاهدیم و دشمن اجازه هیچ تعرضی را به نظام نمی‌دهیم این به یمن حضور مردم غیرتمند ایران اسلامی در برهه های سرنوشت ساز و حساس کشور است که اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشانده اند.
شهروند دیگر با اشاره به اهمیت حضور مردم درانتخابات گفت:این انتخابات بر پایه مردم سالاری دینی است و مردم در تعیین سرنوشت خود به صورت مستقیم دخیل هستند.
فرد کهنسالی در خصوص اهمیت انتخاب فرد اصلح گفت: من از مردم می خواهم که امروز به نامزدی رای بدهند که برنامه داشته باشد و در برنامه‌هایش رسیدگی به مشکلات آحاد مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه در اولویت قرار داشته باشد.
در حال حاضر مردم از شعارهای گفته شده و تحقق نیافته خسته شده‌اند و دنبال نامزدی هستند تا بتواند به زندگی آنها رونق ببخشد.
رئیس‌جمهورآینده باید پایبند به اقتصاد مقاومتی باشد،درضمن ما رئیس‌جمهوری می خواهیم که در برابر زیاده‌خواهی استکبار بایستد و تسلیم در برابر آنها نباشد.
وی در ادامه اظهار داشت : بدون شک این حضور پررنگ مردم در انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است، چرا که با حضور پرشور مردم درصحنه‌های مهمی همچون انتخابات، دشمنان نظام اسلامی می‌دانند که با نظامی سر و کار دارند که مردمی است و اقتدار خود را از پشتوانه مردم دارد و این خود بزرگترین سرمایه برای نظام محسوب می شود.
وی در خصوص اینکه که بزرگترین پیام انتخابات ایران چه می تواند باشد گفت: این انتخابات و حضور حداکثری مردم نیز نقشه دشمنان این کشور را نقش بر آب می کند،قطعا حضور انقلابی و میلیونی مردم در انتخابات تمام نقشه های شوم دشمن را خنثی خواهد کرد.
شهروند دیگری با اشاره به اینکه مردم با دقت نظر بالایی کاندیدای خود را امروز انتخاب کنند گفت: خوشبختانه مردم به خوبی متوجه عوام‌فریبی برخی کاندیداها شده اند.
در این میان متاسفانه برخی از نامزدها مشکلات امروز کشور را فقط به دولت‌های قبل برمی‌گردانند و مسئولیت تمام نابسامانی‌ها را دولت قبل می‌دانند، اما مردم به خوبی نسبت به اوضاع آگاه هستند،و به کارنامه ها و برنامه های نامزدها واقف می باشند .
وی افزود: هر رأیی که مردم به یکی از این نامزدهای می دهند ، در واقع رأی به جمهوری اسلامی است.
از این رو نتیجه انتخابات که هرچه می خواهد باشد، مردم قطعا پیروز این روز سرنوشت ساز می باشند.هر شخصی که از صندوق‌های رای منتخب مردم شد رئیس‌جمهور همه ملت ایران است و طرفی هم که اگر مورد اقبال مردم قرار نگرفت باید شکست را بپذیرد و در مقابل قانون تمکین کند.همه باید با هم متحد ویک صدا باشیم تا به دولت منتخب کمک کنیم که اهداف خود را در پیشرفت کشور اجرایی کند.
فرد دیگری با تاکید بر اینکه مردم نباید نسبت به انتخابات امروز بی تفاوت باشند گفت: ما اصلا نباید نسبت به سرنوشت کشور خود بی‌تفاوت باشیم و بی تفاوتی نسبت به آینده کشور اصلا معنایی ندارد ، چرا که گاهی حتی یک رای هم می‌تواند مسیر یک انتخابات را به خوبی تغییر دهد، از همین رو شرکت تمام اقشارمختلف مردم در انتخابات می‌تواند بسیار حساس و تعیین کننده باشد.

۱۳۹۶/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...