نسخه چاپی

سامانه بارشی تا سه‌شنبه در كشور فعال است

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی كشور با بیان اینكه سامانه بارشی جدیدی عصر روز گذشته وارد كشورمان شده و بخشهایی از غرب، شمال غرب و مركز را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: این سامانه بارشی روز سه‌شنبه از شرق كشور خارج خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از پویا، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی جدیدی از عصر روز گذشته وارد شمال غرب کشورمان شده که در ساعتهای آتی بخشهایی از شمال غرب، غرب، به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی و مرکز کشور را در بر می‌گیرد و موجب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد.

وی ادامه داد: ‌این سامانه بارشی روز دوشنبه به شرق کشور خواهد رسید و باعث بارش باران، رگبار و رعد و برق در بخشهایی از شمال شرق کشور خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: اواخر وقت روز سه‌شنبه نیز این سامانه بارشی از نوار شرقی کشور خارج خواهد شد.

وظیفه همچنین به تشکیل توده بزرگ گرد و خاک روی کشور عراق و حرکت آن به‌سمت مرزهای غربی ایران اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این توده گرد و خاک امروز به‌سمت نیمه غربی کشورمان وارد شود و بخشهایی از شمال غرب، غرب و جنوب غرب را در بر بگیرد.

وی شهرکرد با 6 درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 44 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و اظهار کرد: امروز دمای هوای تهران در گرمترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید و احتمال بارشهای پراکنده باران در اواخر وقت وجود دارد.

۱۳۹۶/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...