نسخه چاپی

تبریك الهام علی‌اف به روحانی

الهام علی اف رییس‌جمهوری آذربایجان در پیامی به حسن روحانی انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری كشورمان را تبریك گفت.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از خبرگزاری‌های رسمی آذربایجان نوشت: در پیام تبریک رییس جمهوری آذربایجان آمده است: انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گویم. این پیروزی در انتخابات نشانه اعتماد مردم به شما و تقدیر از فعالیت‌های شما در راستای توسعه کشور دوست و برادر ایران و ارتقای رفاه حال مردم کشورتان است.

رییس‌جمهوری آذربایجان در این پیام گفته است، من اهمیت زیادی برای روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران قائل هستم. وضعیت فعلی روابط دو کشور که به سطح همکاری‌های راهبردی ارتقا یافته خشنودکننده است. من نسبت به دیالوگ سیاسی، همکاری‌های فیمابین در حوزه‌های مختلف و نیز حمایت ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان ارزش زیادی قائل هستم.

روابط دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان در سال‌های اخیر بیش از پیش توسعه و دیدارها و مذاکراتی که با شما داشتیم و نیز توافق‌نامه‌های همکاری که امضا و طرح‌های مشترک که اجرا کردیم در توسعه روابط دو کشور نقش مهم داشته است.

الهام علی اف در این پیام هم‌چنین اضافه کرده است: اطمینان دارم تلاش‌های مشترک در راستای گسترش هر چه بیش‌تر همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را طبق منافع مردم دو کشور که از ارزش‌های معنوی مشترک برخوردار هستند، در آینده نیز ادامه خواهیم داد.

برای شما تندرستی و شادی و در فعالیت آتی در راستای ارتقا هر چه بیش‌تر رفاه مردم دوست و برادر ایران توفیق آرزو دارم.

۱۳۹۶/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...