نسخه چاپی

واكنش ایران به حمله به منزل شیخ قاسم

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله نیروهای امنیتی بحرین به معترضان در منطقه الدراز و ورود به حریم منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را شدیدا محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بهرام قاسمی اظهار داشت: حکومت بحرین با حمله به منطقه الدراز و یورش به منزل فقیه عالی قدر آیت الله شیخ عیسی قاسم و به خاک و خون کشیدن ده ها نفر از معترضان بی دفاع و مسالمت جو، بیش از گذشته وضعیت موجود در این کشور را پیچیده کرد.

قاسمی با توصیف حمله امروز نیروهای امنیتی به معترضان و منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز به عنوان خطای محاسباتی حکومت، تاکید کرد تشدید سرکوب و در پیش گرفتن رویکردهای طائفه‌ای و مذهبی علیه مردم بحرین کمکی به حل بحران در این کشور نمی کند و روند مسالمت آمیز اعتراضات را منحرف می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر جایگاه ممتاز دینی، مذهبی و سیاسی آیت الله شیخ عیسی قاسم در بین مسلمانان، نسبت به هرگونه تعرض به ایشان هشدار داد و مسئولیت عواقب آن را بر عهده دولت بحرین دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت بحرین توصیه کرد به جای تکیه بر حمایت برخی طرف های خارجی برای تقابل با رهبران دینی و سیاسی و مطالبات مشروع مردم، رویکرد امنیتی و پلیسی را کنار گذاشته و راهکار سیاسی و گفتگوی ملی را در پیش گیرد و با اعتماد به مردم خویش زمینه حل بحران را فراهم نماید.

۱۳۹۶/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...