نسخه چاپی

انتقاد موسوی‌نژاد به عدم ارائه تفكیك نتایج انتخابات

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: عدم ارائه نتایج انتخابات به تفكیك استان‌ها یكی از تخلفات سازماندهی‌شده دولت در بحث انتخابات است و اگر وزارت كشور مدعی است كه انتخابات را به خوبی برگزار كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به تفکیک استان‌ها از سوی وزارت کشور گفت: متأسفانه دولت آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری را به تفکیک استان‌ها ارائه نمی‌کند که این تنها تخلف دولت در این‌باره نیست.

وی افزود: تخلفات دولت در بحث انتخابات متأسفانه بسیار زیاد بوده به‌گونه‌ای که نمی‌توان آنها را تخلف عادی دانست، بلکه این تخلفات، تخلفاتی سازماندهی‌شده و برنامه‌ریزی‌شده در جهت رأی‌آوری دولت مستقر بود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از تخلفات دولت در انتخابات این است که آمار و نتایج انتخابات به تفکیک استان‌ها اعلام نمی‌شود. اگر وزارت کشور انتخابات را به خوبی برگزار کرده و غل و غشی وجود ندارد، دلیلی ندارد که این‌همه زمان برای ارائه آمار تفکیک‌شده انتخابات صرف شود.

موسوی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در استان‌های مرحوم و استان‌هایی که با آقای رئیسی آشنایی داشتند تخریب‌ها و اتهامات دولت به آقای رئیسی تأثیری در رأی‌دهندگان نگذاشته، منتها در استان‌هایی که آشنایی کمتری با آقای رئیسی داشتند، همچنین اینکه آقای رئیسی دیر وارد عرصه انتخابات شد، دولت از این فرصت استفاده کرد و در جهت تخریب و مشوش کردن چهره وی اقدام کرد تا مردم نسبت به آقای رئیسی شناخت و درک پیدا نکنند.

۱۳۹۶/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...