نسخه چاپی

چرا كار سرخ ها به اين جا كشيد ؟

كهكشانی ها در لیگ برتر می مانند؟!

عکس خبري - کهکشاني ها در ليگ برتر مي مانند؟!

سردادن شعار اعتراض آمیز "پرسپولیس كهكشان / تو لیگ برتر بمان" علاوه بر اینكه عمق وضعیت بحرانی این تیم را نمایان می كند، این واقعیت تلخ را یك بار دیگر به نمایش می گذارد كه در فوتبال همه چیز با پول به دست نمی آید.

به گزارش نمابه نقل از افكارنيوز، حضور جمعی از بازیکنان ملی پوش و سرشناس و پیش کشیده شدن بحث قراردادهای میلیاردی موجب شد تا لقب کهکشانی که در فوتبال ایران بین چند تیم خاص دست به دست می شود، این بار به تیم پرسپولیس برسد.

حضور مدیری به نام رویانیان موجب شد تا تامین هزینه جذب بازیکنان گرانقیمت به هر نحوی که شده برای سرخپوشان تهرانی انجام شود، این قضیه زمانی بیشتر نمود پیدا کرد که تیم استقلالی با مشکلات متعدد مالی دست و پنجه نرم می کرد. در این شرایط طبیعی بود که رویانیان به محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس دست پیدا کند تا جایی که هواداران این تیم بنرهای متعددی با شعارهایی مشابه" به احترام سردار؛ اس اسی ها خبردار" به محل تمرینات پرسپولیس می بردند و از همین جا کری خوانی را برای هواداران و تیم رقیب شروع کردند.

اوضاع تا هفته اول لیگ دوازدهم در اردوگاه سرخپوشان رویایی پیش میرفت اما رقم خوردن اولین باخت در هفته دوم شوک بدی را به این تیم وارد کرد و از این هفته به بعد محبوبیت رویانیان رو به افول گذاشت تا جایی که در پایان هفته نهم لیگ برتر، رتبه پانزدهم در جدول رده بندی با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس مواجه شده و انتقادات زیادی متوجه مجموعه این تیم از مدیر عامل گرفته تا کادر فنی و بازیکنان شده است.

تیمی که قرار بود با تکیه بر بازیکنان ملی پوش و سرشناس از همان هفته های ابتدایی لیگ مدعی اول قهرمانی باشد، به هفته دهم نکشیده، کاندیدای اصلی سقوط شده و طبیعی است که شعار " پرسپولیس قهرمان تو لیگ برتر بمان" در ورزشگاه هایی که سرخپوشان بازی دارند، از سوی هوادران تیم مقابل برای تحقیر آن ها استفاده شود.

تیمی که به گفته مدیر عاملش با هزینه ای ۲۰ میلیارد تومانی بسته شده، تا بدین جای کار نتوانسته یارای برابری با تیمی مانند فجر سپاسی که با هزینه سه چهار میلیاردی مهیای حضور در لیگ شده را داشته باشد تا مشخص شود که د فوتبال تنها مسائل مادی تعیین کننده نیست و فاکتورهای زیادی باید وجود داشته باشد تا یک تیم موفق به نتیجه گیری شود.

۱۳۹۱/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...