نسخه چاپی

نجات ستاره استقلال از بازداشت با ضمانت قلعه نویی

عکس خبري -نجات ستاره استقلال از بازداشت با ضمانت قلعه نويي

با دخالت مدیران باشگاه و سرمربی استقلال، ستاره آبی ها از بازداشت نجات پیدا كرد.

خبر ورزشی نوشت:
استقلال کم مشکل داشت چک های بی محل و برگشت خورده مزید بر علت شد تا برهانی، ستاره سرشناس این تیم در آستانه بازداشت و رفتن به زندان قرار بگیرد! گرچه این مشکل او بعد از رایزنی های 72 ساعته مدیران باشگاه و سرمربی این تیم ختم به خیر شد تا این ستاره همراه با کاروان استقلال راهی آبادان شود.

ماجرا از این قرار بود که آرش برهانی چندی پیش روی وعده وعیدهایی که باشگاه در خصوص حل شدن مشکلات مالی داده بود اقدام به خرید یک ملک مسکونی گران قیمت در یکی از نقاط شمالی پایتخت کرد که در این راه بالاجبار چند فقره چک مدت دار با ارقام سنگین به مالک قبلی داد.

با گذشت چند ماه هیچ کدام از این چک ها نقد نشد و مالک نگون بخت که دستش از پول کوتاه مانده بود وقتی دید جناب بازیکن اقدام خاصی در راه نقد شدن این چک ها نمی کند تصمیم به شکایت از این بازیکن به مراجع قضایی گرفت که در نهایت دادگاه حکم به بازداشت و جلب این بازیکن صادر کرد و مالک طلبکار براساس همین حکم از چند روز قبل به دنبال دستگیری برهانی افتاد و همین اتفاق باعث شد تا این بازیکن چند روزی در تمرینات استقلال غیبت داشته و خودش را از اذهان دور نگه دارد تا بلکه باشگاه به وعده های مالی اش عمل کرده و مشکل چک های برگشتی او را حل کند که در نهایت بعد از رایزنی های 72 ساعته توسط مدیران باشگاه و شخص امیر قلعه نویی، مالک طلبکار حاضر شد از بازداشت این بازیکن صرف نظر کرده و چند هفته دیگر به این بازیکن برای پرداخت بدهی اش مهلت بدهد.

نکته جالب در این راه به ضبط شدن خط رند این بازیکن توسط دادگاه به عنوان وثیقه برمی گشت، خطی که قیمتش در بازار فعلی خطوط رند موبایل چیزی در حدود 40 تا 50 میلیون تومان است.

گفته می شود فرد طلبکار از برهانی، به مدیران باشگاه اعلام کرده اگر این بار این بازیکن به وعده هایش برای پاس کردن چک های بی محلی که کشیده عمل نکند منزلی را که به او فروخته پس می گیرد و در این راه از طریق مراجع قضایی ادعای خسارت هم خواهد کرد در شرایطی که همین الان این ملک با افزایش قیمت سود چند ده میلیون تومانی برای ستاره استقلال داشته است! بروز این اتفاقات باعث شد تا امیر قلعه نویی با وجود بردن این بازیکن به همراه کاروان استقلال به آبادان تصمیم به نیمکت نشین کردن او بگیرد چون معتقد است برهانی از نظر روحی و روانی آماده قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال نیست.

۱۳۹۱/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...