نسخه چاپی

حسین بهرام نیا در گفتگو با نما:

آزموده را آزمودن خطاست!/نمایندگان مجلس پیگیر اجرای وعده های رئیس جمهور هستند

عکس خبري -آزموده را آزمودن خطاست!/نمايندگان مجلس پيگيري اجراي وعده هاي رئيس جمهور هستند

عضو شورای مركزی فراكسیون ولایت گفت: روحانی باید از همه سازوكارها و نیروها و وزرای توانمند و جوان پا بكار استفاده كند تا بتواند در این مهلت صد روزه كه وعده آن را داده است از نظر كسب و كار و اشتغال و وضعیت معیشتی و اقتصاد مردم گزارش دهد.

حسین بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در خانه ملت و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به وعده مجدد روحانی در خصوص ارائه گزارش در 100 روز گفت: از قدیم گفته اند که آزمودن را آزمودن خطا است اما امیدواریم که آقای روحانی وعده هایی که به مردم داده است را محقق کند چراکه روحانی در میان مردم انتظاراتی ایجاد کرده است و مردم منتظر هستند تا ببیند چه اندازه از وعده های روحانی مصداق پیدا می کند و محقق می شود.
وی در ادامه افزود: روحانی باید از همه سازوکارها و نیروها و وزرای توانمند و جوان پا بکار استفاده کند تا بتواند در این مهلت صد روزه که وعده آن را داده است از نظر کسب و کار و اشتغال و وضعیت معیشتی و اقتصاد به مردم گزارش دهد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: برای تحقق وعده های روحانی در دولت دوازدهم باید منتظر ماند و دید که در گذر زمان چه اتفاقاتی خواهد افتاد و رئیس جمهور برای اعضای کابینه اش چه افراد و شخصیت هایی را معرفی می کند.
نماینده مردم نهاوند در خانه ملت تصریح کرد: روحانی برای اجرای به وعده هایش به تغییر رویکرد در اقدامات و برنامه هایی که برای اداره کشور دارد نیازمند است و اگر رویکردش را در اجرای برنامه ها تغییر ندهد وعده هایش تنها در قالب شعار باقی خواهد ماند.
نماینده مردم نهاوند در خانه ملت اظهار داشت: امروز ارائه گزارش صد روز به عنوان مطالبات عمومی در کشور مطرح است و نمایندگان مردم در خصوص تحقق وعده های روحانی بی تفاوت نخواهند بود و قطعا نسبت به عدم تحقق وعده های روحانی واکنش از خود نشان خواهند داد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خاتمه تصریح کرد: با توجه به تأکیداتی که رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی نسبت به ارائه گزارش از عملکرد دولت مطرح کرده است معتقدم باید منتظر بود تا دید دولت تا چه اندازه می تواند برای تحقق شعارهایش گام های مثبتی بردارد.


۱۳۹۶/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...