نسخه چاپی

نخستین واكنش قطر به جنجال رسانه‌های سعودی و اماراتی

وزیر امورخارجه قطر در نخستین واكنش به جنجال رسانه های آمریكایی، سعودی و اماراتی گفت: از تعامل رسانه ها با خبرهای دروغ درباره قطر تعجب می كنیم.

به گزارش نما به نقل از العالم، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی گفت: هک کردن خبرگزاری قطر، طبق قانون جرم است و مجازات دارد.
وی افزود: پس از تحقیق درخصوص هک شدن خبرگزاری قطر، نتایج این موضوع را اعلام خواهیم کرد.
وزیر امورخارجه قطر با اظهار تعجب درباره تعامل رسانه ها با "خبرهای دروغ" منتشر شده درباره قطر گفت: در مقابل عملکرد بد و منفی رسانه ها، آگاهی افکار عمومی عربی را درک کردیم.
محمد بن عبدالرحمان آل ثانی تأکید کرد: ما به دنبال روابطی مستحکم با کشورهای عربی منطقه هستیم، زیرا ایمان داریم که منافع و سرنوشت ما یکی است.
وی اظهار داشت: نوشته شدن 13 مقاله علیه قطر در روزنامه های آمریکایی، برای ما غافلگیر کننده بود، و حمله هماهنگ علیه قطر در رسانه های این کشور، تعجب برانگیز است.
وزیر امورخارجه قطر با اشاره به توضیحات قطر درخصوص حمله سایبری و تکذیب مطالب منتشر شده، گفت: بر اساس قوانین بین المللی با عاملان این جرم برخورد می کنیم.
وی با بیان اینکه قطر با احزاب سیاسی تعاملی ندارد و فقط با دولتها روابط برقرار می کند، اظهار داشت: اگر اخوان المسلمین بخشی از هر دولت باشد، با آن تعامل خواهد داشت.
وی با تأکید بر اهمیت روابط قطر و آمریکا گفت: هیچ درخواستی از جانب مسؤولان آمریکایی برای قطع روابط با طرفهای دیگر نداشته ایم.

۱۳۹۶/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...