نسخه چاپی

حرمت ماه رمضان حفظ شود

امام جمعه دوگنبدان با اشاره به فضایل و بركات ماه رمضان، گفت: حرمت این ماه از سوی همه حفظ و از این فرصت بهره گیری معنوی شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای پالایش روح، تزکیه نفس و تقویت اراده است.

وی رمضان را ماه مهربانی و رحمت خداوند بر بندگانش اعلام کرد و افزود: در این ماه ارزشمند که ماه میهمانی خداست کمک به فقرا و صله رحم را نباید فراموش کرد.

حجازی ابراز کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تقویت و تحکیم انس با ولایت و امامت است و باید از ظرفیت آن استفاده شود.

وی تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان گچساران در انتخابات 29 اردیبهشت امسال گام بلندی برای سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی بود.

حجازی با تقدیر از شرکت گسترده و باشکوه مردم شهرستان گچساران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، افزود: این حضور کم سابقه برای ملت ایران و مردم شهرستان گچساران افتخارآمیز بود.

وی بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران یک‌بار دیگر در عرصه سرنوشت ساز سیاسی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور پرشور در صحنه این وظیفه مهم ملی را به شایستگی انجام دادند.

۱۳۹۶/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...