نسخه چاپی

شجوني:

برخی در بدو ورود به مجلس نقاب اصولگرایی را بر می دارند

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینكه عده ای می خواهند از نام و تابلوی گفتمان اصولگرایی سوء استفاده كنند اما در عمل راه و روش جریان فتنه و انحرافی را دنبال می كنند، گفت: این افراد اگر وارد مجلس شورای اسلامی شوند نقاب اصولگرایی را بر می دارند و چهره واقعی خود را نشان می دهند.

حجت الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر،درباره عملکرد جريان انحرافي در آستانه انتخابات مجلس نهم گفت: عده اي مي خواهند از نام و تابلوي گفتمان اصولگرايي سوء استفاده کنند اما در عمل راه و روش جريان فتنه و انحرافي را دنبال مي کنند چرا که فتنه گران براي مردم شناخته شده اند و ديگر جايگاهي در بين آنها ندارند با اين اوصاف جريان انحرافي مي خواهد از گفتمان اصولگرايي براي پيشبرد اهداف خود استفاده کند.

اين فعال سياسي افزود: به همين جهت بايد از هم اکنون استراتژي جريان انحرافي را براي مردم تببين کنيم تا آنها فريب تبليغات اين جريان در انتخابات را نخورند که اگر وارد مجلس شوراي اسلامي شوند نقاب اصولگرايي را بر مي دارند و چهره واقعي خود را نشان مي دهند.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز همچنين يکي از راهکارهاي مهم براي مقابله با جريان انحرافي را معرفي نامزدهاي انقلابي و ولايي به مردم دانست و گفت: بايد افرادي که امتحان خود به انقلاب را پس داده اند به ملت معرفي کرد که خوشبختانه اين راهکار از سوي سران اصولگرا دنبال مي شود.

شجوني در عين حال به سياست هاي از پيش تعيين شده جريان انحرافي در آستانه انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: شنيده شده است اين جريان مي خواهد به شوراي نگهبان نزديک شود تا از اين طريق بتواند از فيلتر شوراي نگهبان عبور کند و وارد عرصه انتخابات شود ،اما نمي دانند که اين شورا نفود ناپذير است و نمي توان از آن سوء استفاده کرد.

وي با بيان اينکه اعضاي شوراي نگهبان امتحان خود را به خوبي پس داده اند، با طرح اين سوال افزود: چرا دشمن چشم ديدن آيت الله جنتي را ندارد؟ بخاطر آنکه وي ارادت خود به امام و رهبري را به اثبات رسانده است و نشان داد که تسليم هيچ گروه و جرياني نمي شود از اين رو دشمنان داخلي و خارجي چشم ديدن دبير شوراي نگهبان را ندارند.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: بدون شک مهره هاي جريان انحرافي و فتنه از سوي شوراي نگهبان رد صلاحيت مي شوند و نمي توانند خواب خود را براي ورود به مجلس تعبير کنند.

۱۳۹۰/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...