نسخه چاپی

خبرسازی پیاز در ماه رمضان

به گزارش نما - میزان به نقل از رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از بالا بودن قیمت پیاز تا پانزده روز آینده خبر داد و نوشت: : تا 15 روز آینده که پیازهای تولید شده در فلاورجان اصفهان وارد میادین تره بار شود و قیمت‌ها کاهش یابد، وضعیت قیمت پیاز در بازار به همین منوال خواهد بود.
حسین مهاجران در ارتباط با قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: هرکیلو هندوانه در بازار بین 4000 تومان تا یک هزار تومان، طالبی بین یک هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان، ملون بین یک هزار تا 2 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزود: قیمت هر کیلو سبزی آش، قرمه و پلو در بازار تره بار حدود یک هزار تا یک هزار و 500 تومان عرضه می‌شود و هر کیلو سبزی خوردن حدود یک هزار تا 2 هزار و 500 تومان است.

وی خاطرنشان کرد: هر کیلو موز بین 4 هزار و 700 تا 4 هزار و 500 تومان در بازار و کیوی از 3 هزار و 500 تا 5 هزار و 500 تومان و همچنین زردآلو بین 4هزار تا 12 هزار تومان و گوجه درختی شمال 2 هزار تومان و مابقی میوه‌ها بین 4 هزار تا 12 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

مهاجران گفت: قیمت توت فرنگی گرگانی بین 4 هزار تا 7 هزار تومان و گلخانه‌ای کرج بین 9 هزار تا 13 هزار تومان به دست خریدار می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان این که علت افزایش قیمت پیاز در میادین تره بار وابستگی به تولیدات شهر دزفول بوده است گفت: پیاز به علت یک مرحله‌ای بودن تولید قیمت آن بین 2 هزار تا 3 هزار و 500 تومان رسیده است که علت آن تمام شدن تولیدات سایر نقاط کشور مانند بوشهر و بندر عباس است.

وی ادامه داد: تا 15 روز آینده که پیازهای تولید شده در فلاورجان اصفهان وارد میادین تره بار شود و قیمت‌ها کاهش یابد، وضعیت قیمت پیاز در بازار به همین منوال خواهد بود.

مهاجران خاطر نشان کرد: گرانترین میوه موجود در بازار گیلاس تک دانه بوده که هر کیلو بین 18 هزار تا 20 هزار تومان عرضه می‌شود.

۱۳۹۶/۳/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...