نسخه چاپی

فیلم/ لحظه آسیب دیدگی بدل كارسریال پایتخت 5

امیرحسین خنجری یكی از بدلكاران سریال "پایتخت ۵ "روز گذشته ششم خرداد دچار حادثه شد و ماشینی كه وی در آن بود به پایین یك دره سقوط كرد.

به گزارش نما این بدلکار از ناحیه سر دچار شکستگی شد و به سرعت به بیمارستان نیکان تهران انتقال داده شد.
سریال پایتخت 5 که تصویربرداری آن از شیرگاه مازندران آغاز شده بود این روزها در حال طی کردن مراحل تصویربرداری است و بازیگران زیادی جلوی دوربین این سریال رفته اند.
این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از 18 اردیبهشت ماه در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین رفت.
عوامل سریال پایتخت در روستای بالفکلا شرقی، بابل کنار از توابع بابل در حال فیلمبرداری بودند که طبق خبرهای رسیده راننده ای که با خودرو سیمرغ در حین بدل کاری به ارتفاع پرت شده دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه سر شده است که متاسفانه حال عمومی وی مساعد نیست.
در همین حال الهام غفوری تهیه کننده سریال تلویزیونی "پایتخت ۵ " در گفت وگویی اعلام کرد: حادثه برای سریال "پایتخت" سر صحنه سریال و هنگام ضبط یکی از سکانس‌ها برای بدلکار این مجموعه رخ داده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه آمبولانس سر صحنه حاضر بود و توانستند به موقع مصدوم را به بیمارستان برسانند.
غفوری تصریح کرد: هم اکنون در بیمارستان نیکان تهران با دکتر تابش هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و یک اتاق کامل و ایزوله برای مصدوم در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم هم اکنون بیمار در محل به یک شرایط متناسب برسد تا به وسیله آمبولانس‌های آی سی یو دار به تهران منتقل شود تا مورد جراحی جمجمه قرار بگیرد. بدن این بدلکار سالم است و تنها از ناحیه جمجمه آسیب دیده است.




۱۳۹۶/۰۳/۰۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...