نسخه چاپی

واكنش ایران خودرو به آخرین قیمت محصولاتش

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: تمام محصولات گروه صنعتی ایران خودرو صرفا با قیمتهای مصوب خرداد ماه ۱۳۹۵ شورای رقابت عرضه می‌شوند و هیچ محصولی با قیمت بیش از مجوزهای قانونی عرضه نشده است.

به گزارش نما ، مصطفی خان‌کرمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مطالب مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، اظهار کرد: ابتدای امسال برخی شاخص‌های غیر تولیدی موثر بر قیمت خودرو مانند بیمه شخص ثالث و هزینه‌های شماره‌گذاری افزایش پیدا کرد که به طور طبیعی باعث افزایش قیمت فروش این محصولات شد.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود خودروسازان علت افزایش ۳۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی محصولات را افزایش ۵۰ تا ۷۰ هزار تومانی نرخ بیمه خودرو عنوان کرده‌اند ‌کذب است و پیگیری‌های حقوقی درباره این اظهارات غیرواقعی انجام خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: سال گذشته و در اجرای طرح‌های مختلف فروش محصولات ایران خودرو، مشوق‌ها و تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده بود که در سال جدید برخی از تخفیف‌ها حذف شده و این محصولات به نرخ‌های اصلی بدون تخفیف عرضه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر شورای رقابت نظارت کامل و سختگیرانه‌ای بر قیمت خودرو داشته و برای تعیین قیمت این محصولات، ‌ شاخص‌های مختلفی را مدنظر قرار داده است.

۱۳۹۶/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...