نسخه چاپی

ابهام در فروش گاز ایران به تركیه/ وزیر نفت شفاف‌سازی كند

عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با توجه به مباحثی كه در خصوص فروش گاز ایران به تركیه مطرح می شود، وزیر نفت باید در راستای ابهاماتی كه در ذهن مردم ایجاد شده شفاف سازی كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی گفت: تحریم‌های جدیدی که شورای روابط خارجی سنای آمریکا علیه ایران طراحی کرده، مغایر برجام است. مجلس در مصوبه خود در خصوص برجام ۹ شرط تصویب کرد؛ همچنین شورای عالی امنیت ملی شروطی تصویب کرده که باید رعایت شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: به صراحت در برجام آمده هرگونه تحریم جدید ممنوع بوده و نباید اعمال شود؛ آیا این نقض برجام نیست؟ باید پاسخ جدی به این بزرگ‌گویی‌ها و درشت‌گویی‌ها داده شود.

سلیمی با اشاره به فروش گاز به ترکیه ادامه داد: با توجه به مباحثی که در این خصوص مطرح می‌شود، وزیر نفت توضیحی در این خصوص ارائه دهند و ابهاماتی که در این راستا در ذهن مردم ایجاد شده، شفاف سازی شود.

وی یادآور شد: در خصوص تخلفاتی که شورای نگهبان روی آن صحه گذاشته و به قوه قضائیه ارجاع شده انتظار این است که قوه قضائیه با جدیت با متخلفان برخورد کند تا سنگ بنای نادرستی گذاشته نشود، اگر متخلفین پشیمان نشوند ممکن است در آینده اعتماد عمومی نسبت به نظام انتخاباتی زیر سوال برود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد تصریح کرد: متأسفانه تعداد زیادی از سپرده گذاران بانک آرمان در محلات نتوانستند اصل و سود سپرده خود را از این بانک دریافت کنند. ۹۵۰ نفر در شهرستان محلات درگیر هستند که بانک مرکزی اموال مردم را بلوکه کرده است، لذا از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی انتظار می‌رود هر چه سریعتر برای رفع مشکلات بانک آرمان دستور لازم را صادر کند.

۱۳۹۶/۳/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...