نسخه چاپی

چرا دركانادا فساد میشود ولی باران می‌آید؟

رییس ستاد اقامه نماز كشور گفت: متاسفانه امروزه فرزندانمان 30 ثانیه‌ای بی‌دین می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين محسن قرائتی طي سخناني در شانزدهمین همایش کوثر ولایت که در دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار شد، تصريح كرد: اگر مومنی خلاف کند خدا زود او را گوش‌مالی می‌دهد ولی اگر در کانادا فساد می‌شود و باران هم می‌آید، خدا می‌خواهد آنها را روز قیامت به سزای عملشان برساند.

وي با بيان اینکه متاسفانه امروزه فرزندان ما 30 ثانیه‌ای بی‌دین می‌شوند، افزود: یک مدیر می‌گوید من فوق لیسانس دارم و خجالت می‌کشم که اذان بگویم. این فرد چگونه می‌خواهد تحول ایجاد کند؟ اگر 300 فرد معتاد به تریاک را در یک منطقه‌ای قرار دهیم، سال بعد تعداد آنها 600 نفر می‌شود ولی 300 نمازخوان را در یک منطقه قرار دهیم سال بعد تعدادشان 400 نفر هم نمی‌شود.

ريیس ستاد اقامه نماز گفت: آیا این افراد معتاد، اینترنت و بودجه و سند تحول داشته‌اند که تعدادشان دو برابر شده است؟ خیر؛ این افراد خونه به خونه تریاکی پیدا می‌کنند.

قرائتی تاکید کرد: کتاب‌ها باید بررسی شود و هر چیزی که مفید است باقی بماند. باید در آموزش و پرورش مسائلی آموزش داده شود که برای فرد و جامعه مفید باشد و یا واجب و مستحب باشد.

وی اضافه کرد: هیچ مسئله تربیتی وجود ندارد که در نماز به آن اشاره نشده باشد. اگر فردی توانست موردی پیدا کند به او جایزه می‌دهم.

ريیس ستاد اقامه نماز در پایان تصریح کرد: معلمان نباید نیت پول داشته باشند و درس‌هایی که می‌دهند برای دانش‌آموزان باید مفید باشد.

۱۳۹۱/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...