نسخه چاپی

عبادی در گفتگو با نما مطرح كرد:

اكثر وعده‌های تبلیغاتی روحانی عملیاتی نمی شود

عکس خبري -اکثر وعده‌هاي تبليغاتي روحاني عملياتي نمي شود

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: : وعده های روحانی بر اساس واقعیت و صادقانه مطرح نشد چراكه اگر روحانی توان برداشتن تحریم ها را داشت از همان بعد از برجام اجازه بوجود آمدن تحریم ها را نمی داد.

سید محمد باقر عبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم بیرجند و درمیان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، با اشاره به وعده های روحانی در مورد بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم، گفت: از آقای روحانی درخواست داریم تا به وعده های خود عمل کنند چراکه یکی از وعده های روحانی بهوبد وضعیت معیشت مردم بود.
وی در ادامه افزود: روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان داشتند دیگر تحریم ها را نیز بر خواهند داشت اما امروز شاهد اقدام دیگر سنا علیه ایران هستیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقت مجلس ادامه داد: وعده های روحانی بر اساس واقعیت و صادقانه مطرح نشد چراکه اگر روحانی توان برداشتن تحریم ها را داشت از همان بعد از برجام اجازه بوجود آمدن تحریم ها را نمی داد.
نمانیده مردم بیرجند و درمیان در خانه ملت به شکل گرفتن تحریم های جدید اشاره کرد و اظهار داشت: با وعده ها و صحبت هایی که روحانی و طرفداران روحانی در انتخابات کردند باید رقبای انتخاباتی روحانی را تحسین کرد چراکه هیچ یک از رقبا شعار برداشتن همه تحریم ها را مطرح نمی کردند.
عبادی درادامه به فعالیت اعضای وزارت خارجه اشاره کرد و بیان داشت: اعضای وزارت خارجه در دوران برجام دوندگی لازم و جامعی را انجام دادند امابعد از توافق برجام از ظریف و یاران ظریف دوندگی شاهد نبودیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: تیم وزرای دولت برای دسترسی آسان مردم به تهیه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان باید تمام تلاش خود را انجام دهند چراکه مردم با حضور خود در پای صندوق های رای حقی را برای دولت مردان ایجاد کرده اند و دولت نیز باید به ندای حق مردم به بهترین نحو پاسخ دهد.

۱۳۹۶/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...