نسخه چاپی

جوكار در گفتگو با نما مطرح كرد:

تحقیر مستضعفین با سبدكالای ۳۰ هزارتومانی! / آقای وزیر! تا حالا برای خانه‌تان خرید كرده اید؟!

عکس خبري -تحقير مستضعفين با سبدکالاي ?? هزارتوماني! / آقاي وزير! تا حالا براي خانه‌تان خريد کرده ايد؟!

نماینده سابق مجلس با تأكید بر این مطلب كه سی هزار تومان بن خرید كالا دردی از نیازمندان را برطرف نمی كند، تصریح كرد: معتقدم حمایت مردمی از مستضعفین آبرومندانه تر از حمایت مسئوولان دولتی است.

محمد صالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به بن کالای دولت روحانی به نیازمندان گفت: دولت روحانی با در نظر گرفتن تنها سی هزار تومان برای بن کالای ماه مبارک رمضان کرامت انسان ها را زیر سوال می برد.
وی در ادامه افزود: دولت روحانی به نبال این است بیان کند که اقدام مناسبی را در جهت بهبود وضعیت معیشت نیازمندان انجام داده اند این در حالی است که به نظر می آید وزیران روحانی خودشان به خرید نمی روند و از قیمت های کالاها و اقلام غذایی خبر ندارد.
جوکار در ادامه با تأکید بر این مطلب که سی هزار تومان بن خرید کالا دردی از نیازمندان را برطرف نمی کند، تصریح کرد: معتقدم حمایت مردمی از مستضعفین آبرومندانه تر از حمایت مسئوولان دولتی است.
نماینده مجلس دور نهم با تأکید بر این مطلب که مسئولین و وزیر رفاه کار تأمین اجتماعی خبر از بازار ندارند، گفت: این اقدام دولت در جهت حمایت کردن مستضعفین اقدام مناسبی نیست بلکه دولت می توانست با منابعی که در اختیار دارد بهتر از سالیان گذشته به اعضای کمییته امداد امام خمینی ره و بهزیستی کمک کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در ادامه به زیر سوال رفتن شأن خانواده های مستضعفین به کمک های دولت اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم دولت حداقل حقوق شهروندی مردم را در ارائه بن کالای ماه مبارک رمضان رعایت کرده و در نظر بگیرد.
وی تصریح کرد: در زمان تبلیغات تیم روحانی شعار حمایت از مستضعفین را برای جمع آوری رأی سر می داد از این رو با چنین اقدام دون پایه در صدد هستند که بیان کنند که به وعده هایشان عمل و رفع تکلیف کرده اند.
جوکار ادامه داد: اگر دولت در ارائه کمک جهت تأمین معیشت مستضعفین در ماه مبارک رمضان از مردم کمک می گرفت بهتر می توانست به قشر محروم جامعه خدمت ارائه دهد.
وی در مورد ریشه کنی فقر در جامعه گفت: دولت قولی داده است تا پایان سال فقر را ریشه کن خواهد کرد اما هیچگاه با کمک های 30 هزار تومانی وعده رئیس جمهور محقق نخواهد شد.
جوکار ادامه داد: اگر روحانی پول های نجومی را از مدیران و برخی افراد بگیرد راحت می تواند به معیشت محرومان رسیدگی کند.
نماینده مجلس نهم در خاتمه گفت: منایع موجود در این کشور متعلق به همه مردم است و اما همه مانده اند چرا تنها عده ای خاص از این منابع استفاده می کنند و بقیه مردم از بهره بردن از این منابع محروم هستند.

۱۳۹۶/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...