نسخه چاپی

آتش سوزی در پارك پردیسان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در پارك پردیسان خبر داد.

به گزارش نما, سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: در ساعت 23:15 دیشب حادثه حریق در بوستان پردیسان به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه حریق در ضلع جنوب شرقی بزرگراه شیخ فضل الله نوری رخ داده بود گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد حدود 4000 مترمربع از فضای پارک که عمدتا مملو از بوته خشک بود دچار حریق شده است که بلافاصله با همکاری نیروهای آتش نشانی بوستان پردیسان عملیات اطفا آغاز شده و از گسترش حریق جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند گفت: این حادثه مورد مسدوم و فوتی نداشت و به درختان بوستان خسارت چندانی وارد نشد.

به گفته ملکی علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است اما احتمالا شهروندانی که برای تفریح به این منطقه رفته و اقدام به روشن کردن آتش یا رها کردن ته سیگار خود در محل کردند باعث وقوع این حادثه شدند که لازم است از شهروندان بخواهیم که حتما هنگام حضور در پارک‌های جنگلی و بوستان‌ها در قسمت‌های مخصوصی که برای روشن کردن آتش پیش بینی شده آتش روشن کنند و پس از ترک محل نیز از خاموش شدن آن مطمئن شوند.

۱۳۹۶/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...