نسخه چاپی

قتل عضو جدید شورای شهر شال در نزاع گروهی

رئیس پلیس استان قزوین از دستگیری عاملان قتل عضو جدید شورای شهر شال خبر داد و گفت: متهمان اختلافات ملكی را علت جنایت اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از میزان، سردار مهدی محمودی اظهار داشت: ماموران پس از کسب خبر درگیری مسلحانه در روستای "عبدالرب آباد" از توابع بخش انتظامی "شال"، بلافاصله در محل حاضر شدند؛ در بررسی‌های اولیه مشخص شد هفت نفر از اهالی شهر "اسفرورین"، ساکن روستای "عبدالرب آباد" با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به نام "مجید محمد رضایی" درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: مهاجمان حین درگیری با اسلحه شکاری به سوی، عضو جدید شورای شهر شال، شلیک و از صحنه متواری شدند، فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارد، جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه مرحوم عضو جدید شورای منتخب شهر شال بوده، بیان کرد: پس از این حادثه برای جلوگیری از عواقب و حوادث احتمالی طرح مهار اجرا و با تشکیل کارگروه ویژه، تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش آغاز شد.

سردار محمودی افزود: با بررسی شواهد و تحقیقات از شهود حاضر در صحنه متهمان به نام‌های (م- ا) و (ا- م) که سلاح در دست آن‌ها بود، شناسایی و علت درگیری نیز اختلافات مالی و ملکی اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی کارآگاهان پلیس استان، هفت متهم متواری دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها، چندین اسلحه نیز کشف شدند؛ همچنین متهم (م- ا) به شلیک گلوله به سوی مقتول و قتل وی اعتراف کرد.

سردار محمودی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

۱۳۹۶/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...