نسخه چاپی

برخی مسئولان با زنان بی‌حجاب عكس می‌گیرند

امام جمعه موقت یزد با انتقاد از عكس یادگاری برخی مسئولان با زنان بی حجاب و بدحجاب، گفت: برخی مسئولان به دنبال ترویج مظاهر بی دینی در ایران هستند.

به گزارش نما حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال جانگذاز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)‌ اظهار داشت: امام خمینی(ره) تنها عالم و فقیهی بود که در تاریخ اسلام توانست آن حکومت اسلامی که مد نظر ائمه اطهار(ع) بود را پایه‌ریزی کنند.

آیت‌اللهی یکی از مهمترین وظایف مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: متاسفانه الان بی‌حجابی‌ها در جامعه ما به یک دغدغه بسیار مهم برای مومنین تبدیل شده است، چرا ما باید این چنین صحنه‌هایی را ببینیم و ساکت بنشینیم.

وی ادامه داد: با وجودی که وظیفه مسئولان است که مردم را به سمت خوبی‌ها و پاکی‌ها هدایت کنند، متاسفانه برخی از مسئولان به صورت عمد سعی دارند که مردم را به سمت مظاهر بی‌دینی بکشانند و آنها را از دین و مسیر اسلام خارج کنند.
امام جمعه موقت یزد ادامه داد: متاسفانه با وجودی که مسئولان باید مظاهر دین را در جامعه ترویج کنند، برخی مسئولان با زنان بی‌حجاب عکس می‌گیرند و خودشان هم اقدام به پخش کردن این تصاویر می‌کنند، این موضوع غیر از ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه نیست.

وی انتخاب رهبر معظم انقلاب را سند افتخار بزرگی برای مجلس خبرگان رهبری دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری شخصیتی است که در مقابل دشمنان اسلام و قرآن سرسخت است و مشت بر دهان همه دشمنان می‌زند ولی در مقابل دوستان سعه صدر دارد و سعی می‌کند که دوستان را در راه اسلام هدایت کند.

امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه برخی سعی می‌کنند از سعه صدر مقام معظم رهبری سوء استفاده کنند، گفت: با این وجود ایشان تمام تلاش خود را به کار می‌بندند که سیره و منش اجداد طاهرینش را در جامعه پیاده کند.
آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: هرچه که از انقلاب اسلامی ایران و زعامت ولی امر مسلمین بر این کشور اسلامی می‌گذرد، صلاحیت و درایت ایشان بر تمام جهان بیشتر اثبات می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که با مدیریت و درایت ایشان به بهترین شکل ممکن صورت گرفت را انتخابات 29 اردیبهشت دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات را رهبر معظم انقلاب به گونه‌ای مدیریت کردند که همه جامعه به عشق مقام معظم رهبری و اقنلاب در این انتخابات شرکت کردند.

امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه مسئولان باید عمل به فرمایشات ایشان را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: التزام به ولایت فقیه باید عملی باشد نه اینکه تنها در بیان از التزام به ولایت فقیه صحبت کنیم و در عمل رنگ و بویی از آن نداشته باشیم، به همین دلیل همه مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایشات ایشان به ویژه در مباحث فرهنگی و اقتصادی به کار بندند.

۱۳۹۶/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...