نسخه چاپی

ترقي در واكنش به اظهارات كرباسچي بررسي كرد:

ریشه افول سیاست‌های سكولاریستی اصلاح‌طلبان

عکس خبري -ريشه افول سياست‌هاي سکولاريستي اصلاح‌طلبان

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان نه تنها تمایلی به اصلاح‌طلبان ندارند بلكه باعث افتخار آنهاست كه در طول 7 سال، فاصله زیادی از سیاست‌های سكورلایستی دولت اصلاحات گرفته‌اند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصولگرايان نه تنها تمايلي به اصلاح‌طلبان ندارند بلکه باعث افتخار آنهاست که در طول 7 سال، فاصله زيادي از سياست‌هاي سکورلايستي دولت اصلاحات گرفته‌اند.
حميد رضا ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان مبني بر گرايش اصولگرايان به جريان اصلاحات به دليل عملكرد احمدي نژاد در دوران رياست جمهوري گفت: بيان اين اظهارات نهايت بي‌اطلاعي اصلاح طلبان را نشان مي‌دهد لذا اين جريان بايد بداند که اصولگرايان همواره از فعاليت و اقدامات خود رضايت کاملي داشته‌اند و هيچ گاه تصميماتي مبني بر گرايش به سمت اصلاح‌طلبان را نخواهند داشت.
ترقي در ادامه با اشاره به اقدامات احمدي نژاد در طول دوران رياست جمهوري تصريح کرد: اصولگرايان از انتخاب احمدي نژاد در دولت نهم پشيمان نيستند و در رابطه با دولت دهم اگر چه انتقاداتي وجود دارد اما اصولگرايان نقاط مثبت را بر نقاط منفي ترجيح مي‌دهند.
مسئول بين الملل حزب موتلفه اسلامي اظهار داشت: از سال 84 به بعد در ميان اصولگرايان مسائلي رخ داد که کارنامه درخشاني از نظر توسعه و پايبندي به ارزش‌هاي جمهوري اسلامي محسوب مي‌شود، ارزش‌هايي که در دوره اصلاحات مورد آسيب شديدي قرار گرفت.
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اصولگرايان نه تنها تمايلي به اصلاح‌طلبان ندارند بلکه باعث افتخار آنهاست که در طول 7 سال، فاصله زيادي از سياست‌هاي سکورلايستي دولت اصلاحات گرفته‌اند.
ترقي در پايان با اشاره به تحرکات انتخاباتي اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان با طرح و برنامه ريزي‌هاي متعددي سعي دارند تا فضاي انتخابات رياست جمهوري آينده را شبيه سال 84 و سال 88 جلوه دهند و با بيان برخي مشکلات فضاي کشور را از مسائل اصلي به سمت نادرستي سوق دهند.

۱۳۹۱/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...