نسخه چاپی

رویانیان: فوتبال ایران ناپاك است

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت :فوتبال ایران ناپاك است و هیچ فردی در حاشیه امنیت قرار ندارد، متاسفانه برخی ها در فوتبال ایران پیش روی ما یكجور صحبت می كنند اما از پشت سر خنجر می زنند.

به گزارش نمابه نقل از ایرنا، ˈمحمد رویانیانˈ پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تیمش برد خوبی را برابر آلومینیوم هرمزگان کسب کرد، در باره علی کریمی افزود: ˈعلی کریمیˈ باید شرایط خود را با تیم وفق داده تا مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نشود.

وی در خصوص نشستی که با ˈیحیی گل محمدیˈ و ˈعلی کریمیˈ و در غیاب سرمربی تیم برگزار کرده است، اظهار داشت: هیچ جلسه ای نداشتیم و این تنها یک شایعه بود.

رویانیان اظهار داشت : از کسب این پیروزی خوشحال هستم و از امروز باید به فکر حفظ این روند باشیم. جای هواداران پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم خالی بود تا از تیم خود حمایت کنند.

رویانیان در خصوص مشکلات ایجاد شده بین کریمی و ژوزه عنوان کرد: در این بین از سرمربی حمایت خواهم کرد. علی کریمی بازیکن بزرگی است و علاقه زیادی به وی دارم اما باید خودش را با تیم هماهنگ کند.

وی افزود: اگر مربی مقصر باشد به وی تذکر خواهم داد و دراین بین کریمی هم به عنوان بازیکنی باتجربه باید وضعیت تیم را درک کند.

مدیرعامل سرخپوشان تهران ادامه داد: متاسفانه از هفته دوم برای تیم حاشیه های زیادی درست شد و ما به دلیل در پیش بودن شهرآورد واکنشی نشان ندادیم.

ˈ این حاشیه سازی ادامه یافت و کاسه صبر سرمربی تیم را لبریز کرد و باعث ایجاد مشکلات عدیده ای در تیم شد.ˈ

وی اظهار داشت: ما ایرانی ها به مهیمان نوازی معروف هستیم و بروز چنین اختلافاتی برای ما خوب نیست و باید با مشکلات جوانمردانه برخورد کنیم. متاسفانه عده ای در داخل مجموعه هستند که از شکست تیم خوشحال شده و نمی دانم چه منافعی دارند که این سیاست نامناسب را در پیش گرفته اند.

رویانیان با اشاره به اینکه اختلافات موجود در تیم باید هرچه سریعتر جمع شود ،عنوان کرد: بازیکنان، کادر فنی و مسوولان پرسپولیس فشار روانی زیادی را تحمل می کنند و برای کسب نتایج بهتر به آرامش بیشتری نیاز دارند. در این راستا باید ذهنیت ها درست شود تا تیم روند خوبی را دنبال کند.

وی در مورد گفت وگویش با ˈکارلوس کی روشˈ گفت: سرمربی تیم ملی به دلیل مصاحبه ای که انجام داده بودم ناراحت بود و پس از صحبتی که باهم داشتیم متوجه اشتباهم شدم. کی روش مربی بزرگی است که با مسایل روز فوتبال ایران صادقانه برخورد می کند.

رویانیان ادامه داد: همچنین در مورد مشکلات پرسپولیس و بازیکنان ملی پوش این تیم گفت و گو کردیم. این مربی معتقد است که باید اختلافات پرسپولیس هرچه زودتر برطرف شود.

۱۳۹۱/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...