نسخه چاپی

قلعه‌نويي به اكبرپور:

لازم نیست بیایی تمرین!

صحنه درگیری این دو نفر توسط تصویربرداران حاضر در محل ضبط شده و احتمالا پخش آن حاشیه هایی برای استقلال تهران به همراه خواهد داشت

به گزارش نما به نقل ازپارس فوتبال؛ پس از پیروزی استقلال در بازی دیروز مقابل صنعت نفت در آبادان، سرمربی استقلال تهران از عملکرد سیاوش اکبرپور بازیکن این تیم راضی نبود و این امر منجر به درگیری لفظی این دو شد. این درحالی بود که اکبرپور دوندگی زیادی در این مسابقه داشت و احتمالا به همین دلیل به گیر فنی قلعه‌نویی واکنش نشان داده و همین مسئله منجر به درگیری لفظی این دو شده است.

آنطور که خبرنگار مهر به عنوان یک شاهد عینی از آبادان گزارش داده، هنگام ورود تیم فوتبال استقلال تهران به رختکن امیر قلعه نویی با انتقاد از بازی سیاوش اکبرپور به شدت به وی انتقاد کرد و کار به بحث لفظی بین این دو نفر رسید. قلعه نویی در همین خصوص به اکبرپور گفت که دیگر نیازی نیست این بازیکن در تمرین استقلال تهران شرکت کند.

صحنه درگیری این دو نفر توسط تصویربرداران حاضر در محل ضبط شده و احتمالا پخش آن حاشیه هایی برای استقلال تهران به همراه خواهد داشت.البته با توجه به رابطه عمیق بین این دو به نظر نمی رسد موضوع خیلی هم حاد باشد به خصوص که استقلال نمایش خوبی در آبادان داشت و قلعه نویی اصولا حواسش به حاشیه ها هست.

۱۳۹۱/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...