نسخه چاپی

اسیدپاشی به ۲ برادر در پاسگاه نعمت‌آباد

چهار مردی كه نقاب‌ بر صورت زده و شوكر در دست داشتند به روی دو برادر در منطقه پاسگاه نعمت‌آباد اسید پاشیدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ساعت 23:30 چهاردهم خرداد ماه جاری وقوع یک فقره اسیدپاشی در پاسگاه نعمت‌آباد به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 152 خانی‌آبادنو به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی اولیه مشخص شد پسر جوانی از سوی چهار مرد نقاب‌دار مورد اسیدپاشی قرار گرفته و متهمان از صحنه گریخته‌اند.

شاکی این پرونده که از ناحیه دست، شکم و پاها دچار سوختگی شده بود در اظهاراتش به مأموران گفت: در منزلمان با برادرم در حال استراحت بودیم که زنگ را زدند، زمانیکه به جلوی در رفتم، چهار نفر در حالیکه شوکر و قمه در دستانشان بود من و برادرم را مورد ضرب و شتم قرار دادند، این افراد پس از اسیدپاشی، گریختند همچنین در اسیدپاشی برادرم نیز کمی آسیب دید.

وی ادامه داد: یکی از این افراد را می‌شناسم، او چهار ماه قبل در پارک مزاحم یک نفر شده،‌ او را با قمه زده، بازداشت شده و به زندان افتاده بود؛ او فکر می‌کرد من مسبب بازداشت و زندان افتادنش هستم و از من کینه به دل گرفته بود، اما من این کار را نکردم.

همزمان با اعلام مراتب این حادثه به بازپرس امور جنایی تهران، محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور شناسایی و بازداشت متهمان این پرونده را صادر کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

۱۳۹۶/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...