نسخه چاپی

ریشه ترورهای امروز

عکس خبري - ريشه ترورهاي امروز

مگر نه آنكه عربستان رسما از سازمان منافقین حمایت های ویژه كرده است، مگر نه آنكه در لابلای رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریكا آشكار شد كه داعش با حمایت آمریكا شكل گرفته است. مگر ترامپ به عربستان نرفت و بعد از آن تروریست های منطقه هماهنگ تر نشدند؛ وقتی سررشته همه ترورها به آمریكا می رسد، چرا اصرار داریم اینها را از هم جدا فرض كنیم؟

محمد مهدی اسلامی- در شبکه های اجتماعی و رسانه ها، بحث داغی است که آیا حوادث امروز تهران واقعا کار داعش بوده است یا منافقین؟

یکی می گوید لهجه فیلم عربی نیست، دیگری می گوید «سیانور»، «تروریست زن» و «نارنجک» ردپای منافقین است اما نمی خواهند رسما بگویند تا شرایط بین المللی آنها در ژست تروریست نبودن، بهم نخورد.

برخی فرضیات دیگر هم مطرح می شود که از دستگاه اطلاعات عربستان (به استناد سخنان عادل الجبیر) گرفته تا C.I.A (که آرایش جدید ضد ایرانش را تازه رونمایی کرده) و حتی گزینه های دیگری که از کلاهی و کشمیری یاد می کنند...

چیزی که برای من عجیب است، اهمیت پیدا کردن پاسخ به این سوال است. مگر نه آنکه عربستان رسما از سازمان منافقین حمایت های ویژه کرده است، مگر نه آنکه در لابلای رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آشکار شد که داعش با حمایت آمریکا شکل گرفته است. مگر ترامپ به عربستان نرفت و بعد از آن تروریست های منطقه هماهنگ تر نشدند؛ وقتی سررشته همه ترورها به آمریکا می رسد، چرا اصرار داریم اینها را از هم جدا فرض کنیم؟

سوال دیگر اینکه بعد از سالها ناکامی منافقین، داعش و ... در انجام عملیات در داخل کشور که حاصل تسلط نهادهای امنیتی بر آنها و اقدامات پیش گیرانه بوده است؛ ترورهای امروز هزینه چیست؟ کاش سخنان 14 خرداد امام خامنه ای را جدی بگیریم.

۱۳۹۶/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...